جست وجوی محبت در خیابان؛ از فرار دختر جوان از خانه تا عقد موقت با یک مرد متاهل

به گزارش مجله خبری تیرول، دختر جوانی که از خانه فرار نموده و به عقد موقت یک مرد متاهل درآمده بود، از شوهرش به پلیس شکایت کرد.

جست وجوی محبت در خیابان؛ از فرار دختر جوان از خانه تا عقد موقت با یک مرد متاهل

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خراسان، زن 32 ساله ای که در فراز و فرودهای زندگی به آوارگی و سرگردانی رسیده بود، گفت: پشیمانم اما روی بازگشت به منزل مادرم را ندارم.

وی درباره سرگذشت خود به کارشناس اجتماعی کلانتری سناباد مشهد گفت: کودکی 9ساله بودم که مانند خیلی از دختران دیگر مهر فرزند طلاق بر پیشانیم خورد و من هم قربانی ازدواج اشتباه پدر و مادرم شدم.

ناسازگاری و درگیری آن ها به جایی رسیده بود که هر روز صدای فحاشی و دعوایشان همسایگان را به خانه ما می کشاند. درگیری و قهر و آشتی آن ها آنقدر بر روح و روان من و 3 خواهر دیگرم تاثیر گذاشته بود که همیشه از محیط خانه فراری بودیم.

بالاخره این اختلافات با قیچی طلاق بریده شد و سکوت و آرامش به خانه بازگشت. مادرم سرپرستی من و خواهرانم را پذیرفت و من تا کلاس سوم هدایت تحصیل کردم و بعد از آن در حالی به خانه داری پرداختم که خواستگاران زیادی نداشتم چراکه بی سر و سامانی و آشفتگی در خانواده ام آینده ما را نیز تحت تاثیر قرار داده بود.

از سوی دیگر با مادرم نیز رابطه خوبی نداشتم چراکه احساس می کردم مادرم بین من و خواهرانم تفاوت قائل است. به همین دلیل چشمه محبت را در خیابان ها جست وجو می کردم تا اینکه 3 سال قبل با مردی 40ساله آشنا شدم که مدیر یک شرکت خصوصی بود. من وقتی برای معالجه مادرم به مطب یک پزشک می رفتم که در همان ساختمانی بود که شرکت او قرار داشت، او را دیدم.

نریمان که خودش را مجرد معرفی می کرد با جملات محبت آمیز و چرب زبانی مرا به دام انداخت به گونه ای که شیفته اش شدم و برای رسیدن به او به همه چیز پشت پا زدم.

در حالی که اختلافاتم با مادرم به اوج رسیده بود، روزی از خانه فرار کردم و به نریمان پناه بردم. او با اجاره یک منزل مرا به عقد موقت 3 ساله خود درآورد و این گونه زندگی مشترک من و او شروع شد.

مدتی بعد فهمیدم نریمان متاهل و دارای یک فرزند است و عذاب وجدان گرفتم و از او خواستم صیغه نامه را فسخ کند اما او خود را شیفته من نشان می داد و تهدید به خودکشی می کرد.

اما اکنون که همسرش متوجه ازدواج ما شده، او هم سر ناسازگاری گذاشته و با سرقت طلاهایم مرا کتک زده و از منزل اجاره ای بیرون انداخته است.

با دستور سرگرد جواد بیگی (رئیس کلانتری سناباد) آنالیز کارشناسی این پرونده توسط مشاوران زبده دایره مددکاری اجتماعی شروع شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1204

به "جست وجوی محبت در خیابان؛ از فرار دختر جوان از خانه تا عقد موقت با یک مرد متاهل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جست وجوی محبت در خیابان؛ از فرار دختر جوان از خانه تا عقد موقت با یک مرد متاهل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید