تمجید سوارز از تیم ملی ایران

به گزارش مجله خبری تیرول، ستاره تیم ملی فوتبال اروگوئه گفت: ایران سطح خوبی دارد و ملاقات با آنها، برترین آماده سازی برای ما است.

تمجید سوارز از تیم ملی ایران

به گزارش ایرنا؛ لوئیس سوارز در خصوص ملاقات تدارکاتی عصر امروز آدینه تیمش مقابل ایران، گفت: ایران از تیم های حاضر در جام دنیای است و سطح خوبی دارد. بازیکنان آن ها نیز همانند ما برای حضور در جام دنیای اشتیاق زیادی دارند و البته می دانیم که اخیرا مربی ایران تغییر نموده است. همواره سعی می کنیم تا خواسته های مربی را در زمین اجرا کنیم و آماده سازی خوبی برای حضور در قطر داشته باشیم.

وی شرایط تیم ملی اروگوئه را مناسب ارزیابی کرد و گفت: بازیکنان توانمندی داریم که برای قرارگرفتن در ترکیب اصلی کوشش می نمایند. باید بگویم چهارمین حضور متوالی با تیم ملی اروگوئه در جام دنیای باعث افتخار است.

سوارز که سابقه حضور در بارسلونا، لیورپول و اتلتیکومادرید را دارد در خصوص حضورش در تیم ناسیونال اروگوئه شرح داد: احساس خوبی دارم چراکه از لحاظ بدنی و سرعت به شرایط بهتری رسیده ام. فکر می کنم تصمیم خوبی اتخاذ کردم.

وی در خصوص شرایط تیم کشورش برای حضور در جام دنیای 2022 گفت: باید بازی به بازی پیش برویم و کوشش می کنیم به قهرمانی برسیم. رویای قهرمانی دنیا همواره برای ما وجود دارد.

ملاقات تدارکاتی تیم های ملی ایران و اروگوئه، از ساعت 19:30 دقیقه عصر امروز آدینه و در اتریش شروع خواهد شد. تیم ایران هم اکنون اردوی آماده سازی خود را در اتریش برپا نموده است.

منبع: فرارو
انتشار: 3 مهر 1401 بروزرسانی: 3 مهر 1401 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2204

به "تمجید سوارز از تیم ملی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید سوارز از تیم ملی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید