تعطیلی لیگ به ضرر ما شد، نکونام بهترین بازیکن تاریخ ایران است

به گزارش مجله خبری تیرول، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، محمد قاسمی نژاد درباره شرایط کنونی خود و نحوه تمرینات تیم گفت: در ابتدا سال جدید را به همه مردم ایران به خصوص هواداران خونگرم مان تبریک می گویم. ما طبق برنامه های مربی بدنساز درحال تمرین هستیم. سعی می کنیم تا آنجایی که می شود تمرینات را منظم انجام بدهیم و آمادگی خود را حفظ کنیم. کار سختی است و مجبور هستیم بعضی اوقات هوازی کار کنیم. البته که تمرینات خانگی با تمرین گروهی زمین تا آسمان فرق دارد.

تعطیلی لیگ به ضرر ما شد، نکونام بهترین بازیکن تاریخ ایران است

وی در مورد حضور درتیم فولاد و کار زیر نظر جواد نکونام شرح داد: آقای نکونام چه در زمان بازی و چه در زمان مربی گری اش توانسته خیلی چیزها را ثابت کند. ایشان چند سال کاپیتان تیم ملی و به نظرم بهترین فوتبالیست تاریخ ایران بوده است. آمار گویای همه چیز است. کسی که بتواند 8 سال در سطح اول فوتبال اروپا بازی کند قاعدتاً از نظر فنی، اخلاقی، رفتار و زندگی حرفه ای فوق العاده بوده است. من سابقه کار با آقا جواد را قبل از فولاد داشتم و باعث افتخار است که دوباره در کنارش هستم و از جنگندگی و تلاشش برای رسیدن به موفقیت لذت می برم.

هافبک تیم فولاد خوزستان در مورد تعطیلی لیگ و تاثیر روی عملکرد تیمی فولاد یادآور شد: به نظرم این تعطیلی به ضرر فولاد بوده است. ما فرایند رو به رشدی داشتیم و توانسته بودیم به ثبات تیمی برسیم . انشاءالله در صورت بازگشت سلامتی و شروع لیگ بتوانیم تلاشمان را بیش تر کنیم و فرایند رو به رشدمان را ادامه بدهیم.

قاسمی نژاد در سرانجام گفت: در صورتی که که لیگ دوباره ادامه پیدا کند، باید بیشتر تمرکز و برای رسیدن به هدفمان تلاش کنیم. برای پیروزی باید هر روز بجنگیم تا بتوانیم در سرانجامی فصل به خواست خدا و تلاش کل مجموعه کار بزرگی انجام بدهیم و دل هواداران را شاد کنیم. در سرانجام هم باید از همه کادر پزشکی و پرستارانی که شبانه روز با جان و دل برای سلامتی مردم تلاش می کنند تا بتوانند این ویروس را کنترل کنند، تشکر کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 988

به "تعطیلی لیگ به ضرر ما شد، نکونام بهترین بازیکن تاریخ ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی لیگ به ضرر ما شد، نکونام بهترین بازیکن تاریخ ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید