تزریق واکسن به 80 ساله ها از سه شنبه، معرفی سایت ثبت نام واکسیناسیون

به گزارش مجله خبری تیرول، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن اعلام سایت رسمی ثبت نام واکسیناسیون کرونا و جزییات فاز دوم واکسیناسیون کرونا گفت: فاز اول واکسیناسیون کرونا در کشور اجرا شده و از روز سه شنبه فاز دوم واکسیناسیون در کشور شروع و واکسن کرونا به افراد 80 سال به بالا تزریق می گردد.

تزریق واکسن به 80 ساله ها از سه شنبه، معرفی سایت ثبت نام واکسیناسیون

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت آنلاین طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

علیرضا رییسی روز یکشنبه درباره ثبت نام برای واکسیناسیون کرونا در فاز دوم اضافه کرد: تاکید می کنیم که هیچ گونه مراجعه حضوری به مراکز بهداشتی و درمانی کشور برای ثبت نام در فاز دوم واکسیناسیون کرونا وجود ندارد.

این در حالی است که امروز بعضی رسانه ها لیست مراکز ثبت نام واکسیناسیون بالای شصت ساله ها را منتشر کردند اما وزرات بهداشت با انتشار اطلاعیه ای این موضوع را رد کرد و گفت هیچ ثبت نام حضوری وجود ندارد.

رئیسی اضافه کرد: شروع واکسیناسیون فاز دوم کرونا از روز سه شنبه فقط برای افراد 80 سال به بالا خواهد بود. در بیشتر شهرها و روستاهای ایران، پرونده الکترونیک این افراد در اختیار حوزه بهداشت واقع شده است و بنابراین به وسیله تلفن و از مرکز بهداشت با آنها تماس گرفته شده و در روز و ساعت معین برای تزریق واکسن کرونا دعوت می شوند.

تکلیف کسانی که پرونده الکترونیک سلامت ندارند

رییسی اظهار کرد: ممکن است بعضی افراد دارای پرونده الکترونیک سلامت نباشند که در این زمینه مقرر شد همه روسای دانشگاه های علوم پزشکی در سراسر کشور، شماره تلفنی را از هفته آینده یعنی 11 اردیبهشت 1400 اعلام نمایند تا افراد 80 سال به بالا که با آنها تماس گرفته نشده، با آن شماره تلفن تماس گرفته و اطلاعات آنها جهت واکسیناسیون کرونا ثبت گردد.

او ادامه داد: بنابراین هیچ گونه مراجعه حضوری برای ثبت نام واکسیناسیون افراد 80 سال به بالا به مراکز بهداشتی و درمانی نخواهیم داشت و اطلاعات به صورت تلفنی اخذ و ثبت می گردد.

اعلام رسمی سایت ثبت نام واکسیناسیون کرونا

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: برای سایر گروه های سنی نیز از هفته آینده سایت Salamat.gov.ir معرفی شده و افراد به این سایت مراجعه نموده و اسم آنها ثبت می گردد.

او ادامه داد: بر اساس ثبت نام صورت گرفته، برای افراد پیامک ارسال شده و به آنها اطلاع داده می گردد که در کدام فاز واکسیناسیون قرار گرفته اند. سپس به وسیله پیامک از افراد برای واکسیناسیون دعوت می گردد.

واکسیناسیون کرونا در شبکه بهداشت رایگان است

رییسی تاکید نمود: واکسیناسیون در شبکه بهداشت در سراسر کشور به صورت رایگان صورت گرفته و هیچ گونه وجهی برای ثبت نام و تزریق واکسن پرداخت نمی گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1700

به "تزریق واکسن به 80 ساله ها از سه شنبه، معرفی سایت ثبت نام واکسیناسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزریق واکسن به 80 ساله ها از سه شنبه، معرفی سایت ثبت نام واکسیناسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید