ترابی: شرایط پرسپولیس با سایپا فرق دارد؛ درویش باید بداند کجا آمده است

به گزارش مجله خبری تیرول، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قطعاً در حوزه مدیریت باشگاه سایپا با پرسپولیس فرق دارد و درویش باید بداند کجا آمده است.

ترابی: شرایط پرسپولیس با سایپا فرق دارد؛ درویش باید بداند کجا آمده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهدی ترابی بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل فجر سپاسی گفت: می دانستیم بازی سختی داریم و همه تمرکز مان را روی این بازی گذاشتیم تا بعد از بازی با پدیده، بتوانیم 3 امتیاز را بگیریم. امیدوارم این فرایند را ادامه دهیم و بازی به بازی پیش برویم و به هدفی که داریم برسیم.

وی درباره اینکه در انتها نیم فصل اول پرسپولیس نایب قهرمان شده است، گفت: هنوز راه زیادی تا انتها فصل داریم و همه کوشش مان این است که انتها فصل برترین عملکرد را داشته باشیم و دل طرفداران مان را شاد کنیم.

ترابی درباره اینکه با رضا درویش در سایپا کار نموده و حالا مدیریت او را در باشگاه پرسپولیس چطور می بیند، مطرح کرد: در سایپا بازی نموده ام و می دانم شرایط در سایپا با پرسپولیس خیلی فرق دارد. قطعاً در حوزه مدیریت هم همینطور است و آقای درویش باید بداند کجا آمده است. قصد جسارت ندارم ولی ایشان باید بداند کجا آمده است. اینجا بازیکنان بزرگتری حضور دارند و انتظارات بیشتر است. امیدوارم ایشان بتواند انتظارات را برآورده کند و با علم بر این آمده باشد که مسائل را حل نماید، چون بچه های پرسپولیس خیلی اذیت شده اند.

ترابی درباره حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، توضیح داد: این ضربه بزرگی هم برای تیم ها و بازیکنان است. بازیکنان خیلی دوست دارند در آسیا بازی نمایند و امیدوارم مشکل حل گردد و اگر سال جاری محروم ماندیم حداقل برای سال بعد مشکل اساسی حل گردد.

هافبک پرسپولیس درباره مسائل اقتصادی باشگاه، گفت: قرار بود پول بگیریم ولی به یکباره آقای صدری عوض شد و کسی انتظار این تغییر را نداشت. امیدوارم آقای درویش هرچه سریع تر مسائل را حل نماید چون خیلی وقت است که بچه ها دریافتی نداشته اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2094

به "ترابی: شرایط پرسپولیس با سایپا فرق دارد؛ درویش باید بداند کجا آمده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترابی: شرایط پرسپولیس با سایپا فرق دارد؛ درویش باید بداند کجا آمده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید