تذکر شدید عضو شورای شهر درباره قطع درختان دانشگاه الزهرا ، بی تفاوتی به قطع درختان در حاشیه راه آهن و امامزاده چیذر متخلفان را جری تر نموده است

به گزارش مجله خبری تیرول، عضو شورای شهر تهران نسبت به اپیدمی شدن قطع درختان در تهران هشدار داد و گفت: بی تفاوتی به قطع درختان در حاشیه راه آهن و امامزاده چیذر متخلفان را جری تر نموده است.

تذکر شدید عضو شورای شهر درباره قطع درختان دانشگاه الزهرا ، بی تفاوتی به قطع درختان در حاشیه راه آهن و امامزاده چیذر متخلفان را جری تر نموده است

به گزارش خبرنگاران، ناصر امانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران ضمن هشدار در مورد اپیدمی قطع درختان گفت: به تازگی شاهد بودیم که یک نهاد علمی که نام یکی از ائمه را به همراه دارد اقدام به قطع درختان نموده است.اگر یک فرد حقیقی یا یک شرکت تجاری اقدام به قطع درخت کند علتش تعیین است اما این که یک نهاد دانشگاهی اقدام به خشک کردن و قطع درختان کند قابل پذیرش نیست.

او اضافه کرد: این در حالی است که این مرکز در گذشته 11 درخت را قطع نموده بود و جریمه اقتصادی شده بود؛ اما حتی یک ریال نیز جریمه نداده و حالا دوباره نسبت قطع درختان اقدام نموده است. براساس قانون هیچ کس نمی تواند نسبت به قطع و یا جابه جایی درختان اقدام کند مگر آنکه کمیسیون ماده هفت و شهرداری تشخیص جابه جایی یا قطع بدهند که این مهم نیز باید به وسیله سازمان بوستان ها انجام گردد.

عضو شورای شهر تهران با بیان این که وقتی مردم می بینند که در حاشیه خط راه آهن در منطقه 17 درخت قطع شده اما عاقبت آن تعیین نشد یا در امامزاده چیذر خاتمه قطع و جابه جایی درخت تعیین نشد نسبت به این حفاظت مأیوس شده و متخلفان نیز جری تر می شوند و باید منتظر باشیم که در آینده قطع درختان از سوی نهادهای عمومی و دولتی افزایش یابد.

امانی با تاکید بر این که باید سازوکار جدیدی برای حفاظت از فضای سبز تهران اندیشیده گردد، اظهار کرد: امیدواریم که شهرداری تهران بتواند بوستان هایی که قول داده افتتاح کند؛ اما حالا که شرایط تهران اینگونه است باید از فضای سبز موجود حفاظت کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2181

به "تذکر شدید عضو شورای شهر درباره قطع درختان دانشگاه الزهرا ، بی تفاوتی به قطع درختان در حاشیه راه آهن و امامزاده چیذر متخلفان را جری تر نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تذکر شدید عضو شورای شهر درباره قطع درختان دانشگاه الزهرا ، بی تفاوتی به قطع درختان در حاشیه راه آهن و امامزاده چیذر متخلفان را جری تر نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید