تجربه غذاهای ارگانیک و کاملا طبیعی در کوالالامپور مالزی

به گزارش مجله خبری تیرول، در این نوشتار سعی می گردد توصیه هایی در رابطه با صرف غذا و تجربه خوردن غذاهای طبیعی به مسافرانی که از گوشه و کنار دنیا به شهر کوالالامپور می آیند، ارائه شده و امیدواریم این نکات بتواند به شما برای داشتن سفری بهتر، کمک کند.

تجربه غذاهای ارگانیک و کاملا طبیعی در کوالالامپور مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

یکی از گزینه های پیش رو در سفر به کوالالامپور، لذت بردن از سبک غذایی مالزی است. در کوالالامپور، مناطق مختلفی برای تجربه کردن غذاهای مختلف وجود دارد و یکی از بهترین محل ها در این شهر، هتل هیلتون است. سرآشپز رستوران این هتل با نیروی جوانی و انرژی و پویایی خاص خود، بهترین غذاهای شهر را ارائه نموده و شما تجربه ای ناب از حضور در این رستوران خواهید داشت. سرآشپز میشائیل الفوینگ (Michael Elfwing) به دلیل استفاده از مواد ارگانیک و طبیعی برای پخت و پز دارای شهرت بوده و با دقت و وسواس خاصی محصولات تائید شده و ارگانیک را برای تهیه غذاهای خود انتخاب نموده و کوشش می نماید هیچ ماده شیمیایی و مضری در این غذاها وجود نداشته باشد. از سوی دیگر وی غذاهای خود را با روش هایی فوق العاده تهیه نموده و نتیجه کار بسیار خوشمزه و خوب بوده و غذا و دورچین های ارائه شده در این رستوران، رضایت هر مشتری را به دست خواهد آورد.

ما چندی پیش تجربه خوردن غذا در این رستوران را داشته و سفارش مجموعه 5 غذای ارگانیک (five-course organic menu) دادیم. اولین خوراکی ارائه شده به ما (amuse bouche) بود که بسیار اشتها آور و خوش منظره بود؛ این غذا از صدف و گوشت ماهی به شکل خمیر خامه ای تهیه شده و در یک فنجان ظریف سرو می شد. این آغاز ماجرا بوده و پس از این غذای جالب و جدید، سوپ کدو حلوایی بود که به همراه صدف و تکه هایی از قارچ (truffles) ارائه شد که با روکشی از خامه پوشانده شده بود. در ادامه خوراک قارچ که بسیار خوش عطر بود به میز آورده شد که من تا به حال غذایی به این خوشمزگی نخورده بودم. بدون اغراق با خوردن این غذا احساس سرخوشی و شادی خاصی به ما دست داده و من احساس می کردم سرحال و قبراق شده ام. سپس نوعی عجیب و غیر عادی از چغندر به همراه سالاد (seared Hokkaido scallop) سرو شد که به نظر من نه تنها یک غذای بسیار خوش ظاهر بود، بلکه طعم و مزه ای استثنایی نیز داشت. پس از کمی وقفه؛ استیک بسیار خوشمزه ای سرو شد که از گوشت گوساله کاملا ارگانیک تهیه شده بود. گوساله هایی که از گوشت آن ها برای تهیه این غذا استفاده می گردد، در مراتع استرالیا به طور طبیعی تغذیه شده و در مقایسه با گوشت گاوهای هورمونی و غیر ارگانیک، دارای بافتی محکم تر و طعمی بهتر هستند. متاسفانه این طعم طبیعی و اصلی برای بسیاری از ما بیگانه است. چون در تمام زندگی خود به مصرف گوشت و مواد غیر ارگانیک عادت نموده ایم که نرم تر و دارای طعمی قوی تر هستند. اما این گوشت استفاده شده در استیک ارگانیک، هیچ ماده اضافه و افزودنی نداشته و کاملا خالص و طبیعی بود. سپس کمی نوشیدنی خورده و بشقاب سبزیجات به میز آورده شد. در خاتمه نیز یک پودینگ شکلاتی خوشمزه که داخل آن شکلات نیمه مایع قرار داشته و با شاه توت و میوه های دیگر تزئین شده بود، شام فراموش نشدنی ما را تکمیل کرد.

این تجربه غذا خوردن برای هر کسی عجیب و جالب توجه بوده و دریچه ای متفاوت در برابر چشمان شما خواهد گگردد. در این تجربه، ما طعم غذاهای ارگانیک را در محیطی بسیار زیبا و استثنایی، مزه مزه نموده و به شما توصیه می کنیم در صورت سفر به کوالالامپور، حتما برای خوردن غذاهای طبیعی و ارگانیک این رستوران، سری به هتل هیلتون بزنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 30 تیر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 217

به "تجربه غذاهای ارگانیک و کاملا طبیعی در کوالالامپور مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه غذاهای ارگانیک و کاملا طبیعی در کوالالامپور مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید