تبریک استاندارمازندران بمناسبت نیمه شعبان؛ سالروز ولادت حضرت ولیعصر حضرت مهدی (عج)

به گزارش مجله خبری تیرول، خبرگزاری خبرنگاران- احمد حسین زادگان با صدور پیامی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت خجسته حضرت ولیعصر (عج)، از مجاهدات و حماسه آفرینی های سلحشورانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در تامین و تقویت امنیت قدردانی نمود .

تبریک استاندارمازندران بمناسبت نیمه شعبان؛ سالروز ولادت حضرت ولیعصر حضرت مهدی (عج)

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران ردساری،متن کامل پیغام احمد حسین زادگان، به این توضیح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیمه شعبان؛ سالروز ولادت سراسر خجسته و فرخنده منجی و رهایی بخش مستضعفان و عید حق طلبان و عدالتجویان و امید ستمدیدگان و پیغام آور صلح، امنیت و سلامت جامعه حضرت ولیعصر حضرت مهدی (عج) است.

در این روز نورانی؛ پویندگان راستی و عدل و جویندگان انفاس الهی؛ تمام امیدهای خود را در راستا روشنای تحقق و جلوه گری می نگرند و با توسل به آن منبع و منشاء دادگستری؛ آتش درون خود را برای روزی که دنیا از بیعدالتی و ستم رها گردد، چونان گلشنی رنگارنگ و تسکین یافته می بینند.

این ایام و این عید مبارک که به هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده، یادآور مجاهدات و ایثارگری های این عزیزان است که با تعهد و مسئولیت پذیری و بذل جان خویش به پاسداری از امنیت و اقتدار کشور می پردازند و در بزنگاه های خطیر خطر و جانبازی، با شعبده عشق در کارستان دلدادگی؛ موجب عزت، امنیت و افتخار نظام و مردم می شوند.

اینجانب فرخنده سالروز ولادت باسعادت صاحب العصر والزمان، حضرت مهدی موعود (عج) را به آحاد مردم شریف مازندران، سربازان گمنام امام زمان (عج) به ویژه عزیزان سخت کوش اداره کل اطلاعات در استان مازندران تبریک و تهنیت می گویم و از درگاه پروردگار سبحان، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و سربلندی همه مسلمین و مستضعفین دنیا و عزت بیش از پیش ایران عزیز اسلامی را مسئلت می نمایم.

انتظار می رود؛ مردم عزیز مازندران چونان سال گذشته با رعایت الزامات بهداشتی و فاصله فیزیکی، با بهره گیری از فضای مجازی، صدا و سیما و دیگر شیوه های خلاقانه که نیازمند حضور در اجتماعات نباشد، میلاد یگانه منجی عالم بشریت را گرامی بدارند.

احمد حسین زادگان

استاندار مازندران

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 31 فروردین 1400 بروزرسانی: 31 فروردین 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1622

به "تبریک استاندارمازندران بمناسبت نیمه شعبان؛ سالروز ولادت حضرت ولیعصر حضرت مهدی (عج)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریک استاندارمازندران بمناسبت نیمه شعبان؛ سالروز ولادت حضرت ولیعصر حضرت مهدی (عج)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید