بیش از 100 نفر از سالمندان ماکو علیه کرونا واکسینه شدند

به گزارش مجله خبری تیرول، خبرنگاران/آذربایجان غربی رئیس شبکه بهداشت و درمان ماکو گفت: تا به امروز بیش از 100 نفر از سالمندان در این شهرستان واکسیناسیون کرونا شدند.

بیش از 100 نفر از سالمندان ماکو علیه کرونا واکسینه شدند

دکتر رحیم صمدی در گفت و گو با خبرنگاران از آغاز فاز دوم واکسیناسیون در ماکو همزمان با سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: تزریق واکسن به افراد بالای 80 سال از اوایل اردیبهشت ماه 1400 در پایگاه واکسیناسیون واقع در محل سالن نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد ماکو آغاز شده است.

وی با تاکید براینکه در این مرحله از واکسیناسیون تنها افراد 80 سال به بالا مشمول دریافت واکسن کرونا هستند و فرایند فراخوان برای دریافت واکسن از سوی مراکز شبکه بهداست انجام می شود، افزود: در ماکو با آمار جمعیتی نزدیک به 900 نفر بالای 80 سال روبرو هستیم.

به گفته رئیس شبکه بهداشت و درمان ماکو تا به امروز بیش از 100 نفر از افراد مشمول این رده سنی واکسیناسیون شدند، افزود: این فرایند تا اتمام افراد مشمول ادامه خواهد داشت.

دکتر صمدی در پایان افزود: از تک تک مردم خواهشمندیم تا اعلام قطعی و رسمی عادی شدن شرایط همچنان به رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماست و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی اهتمام جدی نشان بدهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1682

به "بیش از 100 نفر از سالمندان ماکو علیه کرونا واکسینه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 100 نفر از سالمندان ماکو علیه کرونا واکسینه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید