برترین محله های اصفهان برای رزرو هتل کجاست؟

به گزارش مجله خبری تیرول، دانستن اینکه قصد دارید به کجا بروید می تواند رزرو هتل در اصفهان را ساده کند. در این شرایط می توانید هتل ها را با توجه به موقعیت مکانی جستجو کنید و هتل هایی را که نزدیک به مقصدی هستند که می خواهید بروید انتخاب کنید. در این پست از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم کمی بیشتر با برترین محله های اصفهان برای رزرو هتل آشنا شویم. با ما همراه باشید.

برترین محله های اصفهان برای رزرو هتل کجاست؟

برای خرید ارزان ترین بلیط پرواز اصفهان روی عکس زیر کلیک نمایید:

برترین محله های اصفهان برای رزرو هتل

چهارباغ عباسی در نزدیکی سی و سه پل

چهارباغ عباسی به علت نزدیکی به سی و سه پل یکی از برترین محله های اصفهان برای رزرو هتل است. سی و سه پل که نماد اصفهان است و در آغوش زاینده رود آرام گرفته، شاهکاری است از روزهای سلطنت شاه عباس اول. البته این پل که خود شاهکاری در دنیای پل سازی هم به شمار می رود، نام های مختلفی نیز دارد؛ از پل الله وردی خان تا پل جلفا و چهل چشمه. نام هر چه باشد، 33 دهانه پل، نام سی و سه پل را برای آن به ارمغان آورده اند.

خوشبختانه سی و سه پل از جمله جاذبه های گردشگری است که بسیاری از هتل های شهر به آن نزدیک هستند. مجلل ترین هتل در نزدیکی سی و سه پل، هتل پنج ستاره عباسی است که همه درباره آن شنیده اند. از این هتل تا پل به وسیله خیابان پاسداران تنها 3 دقیقه فاصله است. دو هتل دیگر به نام های هتل ونوس و هتل سفیر در همین فاصله از پل قرار دارند. بعلاوه از هتل گردشگر سه ستاره تا پل تنها 3 دقیقه پیاده روی است.

سه اقامتگاه دیگر نیز در فاصله 4 دقیقه ای از این جاذبه تاریخی وجود دارند. یکی هتل چهار ستاره عالی قاپو و دیگری هتل پارت که از خیابان شمس آبادی به پل می رسند. هتل آپارتمان هشت بهشت هم شما را از خیابان پاسداران به مقصد می رساند.

برترین محله های اصفهان برای رزرو هتل - نصرآباد در نزدیکی منارجنبان

محله نصرآباد اصفهان به علت نزدیکی به منارجنبان یکی از برترین محله های اصفهان برای رزرو هتل است. همه با منارجنبان آشنا هستند و کسانی که به اصفهان سفر نموده اند حتما حداقل یک بار از این بنای باشکوه تماشا نموده اند. منارجنبان بنایی با ویژگی های متمایز است که قدمت آن به دوران ایلخانی می رسد و کاشی های لاجوردی و فیروزه ای آن هر بیننده ای را به وجد می آورد. مناره های هفت و نیم متری منارجنبان در خیابان آتشگاه، آسمانِ اصفهان را می خراشند.

فاصله منارجنبان تا نزدیک ترین هتل 13 دقیقه است. به وسیله خیابان میرزا طاهر، هتل آپارتمان چهار ستاره چهل پنجره به این بنای تاریخی باشکوه نزدیک است. هتل سرای اردیبهشت، گزینه دیگری برای اقامت در نزدیکی منارجنبان است یک هتل مالی است و می تواند شما را از خیابان میرزا طاهر به منارجنبان برساند. اگر در پی اقامتی کمی مجلل تر هستید، رزرو هتل آسمان، هتلی سه ستاره در فاصله 16 دقیقه ای از منارجنبان و قابل دسترسی به وسیله بلوار آتشگاه، می تواند انتخاب مناسبی باشد.

استانداری در نزدیکی چهلستون

محله استانداری به علت نزدیکی به عمارت چهلستون یکی از برترین محله های اصفهان برای رزرو هتل است. کاخ چهلستون که یکی از باشکوه ترین آثار دوران صفویه است، بنایی است در باغ شاه عباس در خیابان چهارباغ پایین. از زیبایی باغ پوشیده از درختان افرا و چنار گرفته تا معماری کاخ که تلفیقی از سبک های ایرانی، فرانسوی و چینی است، همه چیز به تبدیل چهلستون به یکی از نمادهای شکوه اصفهان یاری نموده است. هتل صبا، هتل آپارتمان هشت بهشت، هتل عباسی و هتل سفیر تنها 4 دقیقه با این جاذبه تاریخی باشکوه فاصله دارند و فاصله هتل جم فیروزه و هتل ونوس هم تا چهل ستون فقط 5 دقیقه است.

برترین محله های اصفهان برای رزرو هتل - میدان نقش دنیا

میدان نقش دنیا یکی از آثار تاریخی اصفهان است که در دوره های مختلف تاریخی مورد توجه و عدم توجه نهاده شده است. این میدان در دوره تیموریان ساخته شد، در دوره شاه عباس توسعه یافت، در دوره قاجاریه مورد بی توجهی نهاده شد و سپس دوباره رونق گرفت. گفته می گردد در این میدان 85 هزار متری در دوره شاه عباس رژه ارتش و آیین های مختلف برگزار می شده است.

نزدیک ترین محل اقامت به میدان، هتل آپارتمان پارتیکان است که تنها 1 دقیقه با آن فاصله دارد.هتل پارتیکان سه ستاره از خیابان سعدی به نقش دنیا می رسد. یک هتل دو ستاره به نام هتل جام فیروزه نیز در همین فاصله از میدان واقع شده است. هشت بهشت نیز تنها 3 دقیقه با نقش دنیا فاصله دارد و برای رسیدن به مقصد باید از خیابان سعدی و خیابان استانداری عبور کنید. اگر می خواهید اقامتی ارزان را تجربه کنید و در عین حال نزدیک میدان نقش دنیا باشید، می توانید هتل ربیع اصفهان را نیز در نظر بگیرید.

ناژوان در نزدیکی آکواریوم اصفهان

محله ناژوان به علتی نزدیکی آن به آکوریوم بزرگ شهر یکی از برترین محله های اصفهان برای رزرو هتل است. در اصفهان یک آکواریوم فوق العاده بزرگ و تماشای وجود دارد که ویژگی های منحصر به فردی دارد. این اولین تونل آکواریومی در ایران است که گونه های متنوعی از ماهی های پنج قاره در آن زندگی می نمایند که بعضی از آن ها از خطرناک ترین و نادرترین گونه های شناخته شده در دنیا هستند. هر آکواریوم شکل متفاوتی دارد.

اگر قصد دارید محل اقامت تان نزدیک این جاذبه گردشگری باشد، هتل پارت و هتل عالی قاپو که در فاصله 4 دقیقه ای آکواریم در امتداد خیابان شیخ بهایی و خیابان شمس آبادی هستند می توانند انتخاب های ایده آلی باشند. هتل دیگر هتل گردشگر است که به شما این امکان را می دهد که در فاصله 5 دقیقه ای آکواریوم اقامت داشته باشید.

جلفا در نزدیکی کلیسای وانک

کلیسای تماشای وانک در محله جلفا، که روزگاری یک عبادتگاه مسیحی بوده، امروزه به یک موزه پرمخاطب برای بازدیدنمایندگان تبدیل شده است. نقاشی های دیواری شگفت انگیز کلیسا بر روی دیوارها و سقف، علاقه مندان به هنر را به وجد می آورد و معماری ساختمان تلفیقی از طراحی ایرانی و ارمنی است. وانک بزرگ ترین کلیسای ایران است که ساخت آن را منسوب به شاه عباس دوم می دانند.

هتل جلفا که 5 دقیقه تا کلیسا فاصله دارد و از خیابان مهرداد قابل دسترسی است، یکی از اقامتگاه های نزدیک به کلیسای وانک است. هتل های پارسیان و پارسیان کوثر نیز با فاصله 7 دقیقه ای از کلیسای وانک نهاده شده اند.

برترین محله های اصفهان برای رزرو هتل - صُفه در نزدیکی کوه ُصفه

کوه صُفه تفرجگاه محبوب اصفهانی هاست که به آن لقب بام اصفهان هم داده اند. چه آنهایی که به کوهنوردی و یک پیک نیک خانوادگی علاقه مند هستند و چه آنها که ورزش های هیجان انگیزی مثل بولینگ را دنبال می نمایند، می توانند به کوه صفه در جنوب اصفهان بروند. تماشای حیات وحش و چشمه ها و غارهای بیشمار این منطقه و سوار شدن بر تله کابین هم خالی از لطف نخواهد بود. باید اضافه نمود که هتل های شهر فاصله چندان اندکی با این منطقه ندارند. با این وجود ما سه هتل را به شما معرفی می کنیم که با اقامت در آنها کمتر از 20 دقیقه با صفه فاصله خواهید داشت:

اصفهانی ها عاشق گذراندن زمان آزادشان در کوه صفه هستند که به بام اصفهان معروف است. همه می توانند از کوه صفا در جنوب اصفهان تماشا نمایند و اوقات خوشی را سپری نمایند، چه به کوهنوردی و یک پیک نیک خانوادگی علاقه مند باشید و چه تفریح هایی مانند بولینگ را بیشتر بپسندید. بعلاوه تله کابین سواری و تماشای حیات وحش محلی و چشمه ها و غارهای متعدد منطقه هم لذت بخش خواهد بود. هتل جلفا از کوه صفه 17 دقیقه، هتل همام 10 دقیقه و هتل ماهان تا این جاذبه گردشگری تنها 19 دقیقه فاصله دارند.

جمع بندی درباره برترین محله های اصفهان برای رزرو هتل

رزرو و انتخاب هتل در اصفهان یا توجه به تعدد و تنوع انتخاب های موجود کار بسیار راحتی است. هتل های بسیاری وجود دارند که در محله های نزدیک به جاذبه های گردشگری برتر اصفهان واقع شده و با ارائه امکانات مناسب، هزینه معقولی را از گردشگران طلب می نمایند.پس از اینکه برنامه سفر و محله مورد نظرتان برای اقامت را در میان برترین محله های اصفهان برای رزرو هتل معین کردید، به راحتی می توانند برای مدت اقامت تان در این شهر زیبا انواع مختلف اقامتگاه ها را انتخاب کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1403 بروزرسانی: 11 شهریور 1403 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2382

به "برترین محله های اصفهان برای رزرو هتل کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین محله های اصفهان برای رزرو هتل کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید