بهترین سفر را با بهترین تور تجربه کنید

به گزارش مجله خبری تیرول، اگر قصد دارید به مسافرت بروید و درگیر پیدا کردن یک تور و آژانس مطمئن برای سفر های تابستانه خود می گشت و بعلاوه اگر می خواهید پیشنهادات متفاوتی را دریافت کنید و بهترین پیشنهاد را انتخاب نمایید ، سایت آژانس مسافرتی بهترین تور ( www.bartarintour.com) پیشنهاد مناسبی است چرا که در این سایت بهترین های تور هاو آژانس های مسافرتی یکجا کنار هم جمع شده اند و شما می توانید با خیال راحت و آسوده به سفر بروید.

بهترین سفر را با بهترین تور تجربه کنید

خرید تور های مسافرتی از معتبر ترین آژانس های مسافرتی

در آژانس مسافرتی بهترین تور شما به صورت آنلاین تور های مختلفی را با قیمت های متفاوت آنالیز می کنید. بهترین تور امکان جستجو در تورهای داخلی و تورهای خارجی را به صورت تورهای عادی یا لحظه آخری و یا پیش فروش فراهم می نماید. بعلاوه شما می توانید خدمات ارائه شده به وسیله آژانس های مسافرتی را به طور دقیق مورد آنالیز قرار دهید.

معرفی بهترین آژانس های مسافرتی

سایت بهترین تور با درنظر گرفتن معیار های خاص گردشگری و بعلاوه با نظر سنجی های مداوم به وسیله مردم به صورت هفتگی بهترین آژانس هفته را معرفی می نماید تا از این طریق باعث بوجود آمدن رقابت سالم بین آژانس های مسافرتی برای ارائه خدمات بهتر به مسافرین عزیز شود.بعلاوه معرفی بهترین ایرلاین هفته از خدمات وب سایت بهترین تور می باشد.

نگران پرشدن تور های مسافرتی نباشید

بارها رخ داده در سایت های تبلیغاتی با قیمت پایین یک تور روبرو می شوید وپس از آنکه به قصد خرید آن تور به آژانس مربوطه تماس میگیرید با واژه های از قبیل تور پرشده ، تور همین الان پر شد و یا با تغییر تاریخ روبرو می شوید که تمامی اینها نشانه تبلیغات واهی برای جذب مخاطب می باشد که از نظر بهترین تور این رفتار غیر قابل توجیه است و از آنجا که وب سایت بهترین تور محل معرفی بهترین های تور و آژانس های مسافرتی می باشد امکان بوجود آمدن چنین رفتاری وجود ندارد .

برنده تور کیش شوید

بهترین تور هر ماه برای کسانی که از سایت تماشا کنن و در خبرنامه بهترین تور عضو شوند به قید قرعه بلیط رفت و برگشت به جزیره کیش به همراه اقامت رایگان جایزه می دهد.

باشگاه مشتریان و تخفیفات تا 80 درصد ارزش تور

اگر شما عضو باشگاه مشتریان بهترین تور باشید و از آژانس های مسافرتی عضو بهترین تور خدمات مسافرتی خود را دریافت نمایید می توانید با توجه به قوانین و مقررات باشگاه تا 80% تخفیف بهرمند شوید. حتما یادتون نرود از آژانس های عضو بهترین تور کارت تخفیف خود را دریافت کنید.

حمایت از مسافران و حذف آژانس های متخلف

بهترین تور تنها یک سایت نمایش تبلیغات نیست . بهترین تور با هدف تسهیل ارئه خدمات برتر به گردشگران و حمایت از آنها فعالیت خود را آغاز نموده و ادامه می دهد . اگر بهترین تور گزارش هایی مبنی بر تخلف یکی از آژانس های عضو دریافت کند پس از آنالیز به وسیله تیم کارشناسی خود و احراز تخلف ، بی درنگ و بدون معطلی آژانس متخلف را برای همواره حذف می نماید و به نحوه مقتضی از مسافران عزیز حمایت به عمل می آورد.

سیاست سایت بهترین تور معرفی آژانس ها و تورهای برتر می باشد.

اطلاع رسانی به موقع

بهترین تور دارای بانک ایمیل و موبایل فعال بیش از 40.000 هزار مسافر می باشد که هر روز بر تعداد این بانک اضافه می شود. یکی دیگر از اهداف بهترین تور اطلاع رسانی از آخرین بلیط و تور های مسافرتی می باشد که به صورت دقیق به وسیله تیم فنی بهترین تور اطلاع رسانی می شود

تیم کارشناسی و پشتیبانی 24 ساعته

تیم پشتیبانی و کارشناسی بهترین تور به صورت 24 ساعت آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد و اگر هم در هر ساعت شبانه روز احتیاج به همفکری در خصوص نحوه سفرو مسافرت خود دارید کافیست با تیم کارشناسی در ارتباط باشند.

www.bartarintour.com

ایمیل : [email protected]

تلفن : 44042478-021 44042487-021

منبع: همگردی
انتشار: 21 دی 1401 بروزرسانی: 21 دی 1401 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2252

به "بهترین سفر را با بهترین تور تجربه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین سفر را با بهترین تور تجربه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید