برگزاری نشست هماهنگی ملاقات سوپرجام

به گزارش مجله خبری تیرول، نشست هماهنگی ششمین ملاقات سوپرجام فوتبال ایران با حضور نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و تراکتور برگزار گردید.

برگزاری نشست هماهنگی ملاقات سوپرجام

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی برای برگزاری ششمین ملاقات سوپرجام فوتبال ایران، امروز (شنبه) به ریاست داوود رفعتی ناظر این مسابقه در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار گردید. در این جلسه نمایندگان دو باشگاه و نهادهای برگزارنماینده این مسابقه هم حضور داشتند. از باشگاه پرسپولیس هم افشین پیروانی و علیرضا اشرف در جلسه حضور پیدا کردند.

در این نشست تصمیمات مهمی اخذ شد از جمله اینکه با وجود معرفی شدن پرسپولیس به اسم میزبان مسابقه که به حکم قرعه رخ داد، شرایط در استادیوم برای هر دو طرف یکسان خواهد بود. از جمله اینکه هر دو تیم می توانند طرح موزاییکی را روی سکوها اجرا نمایند و سیستم صوتی برای پخش تشویق های ضبط شده، در اختیار هیچکدام از آنها نخواهد بود. بعلاوه هر یک از دو تیم، حداکثر پنج نفر میهمان ویژه خواهند داشت.

در این جلسه تأیید شد که تیم فوتبال پرسپولیس با لباس یکدست قرمز برای بازیکنان و مشکی برای دروازه بان، وارد زمین مسابقه گردد.

بعلاوه تیم تراکتور تبریز پیراهن مشکی را پیشنهاد داد که ناظر مسابقه آن را تأیید نکرد. وجود رگه هایی از رنگ قرمز در پیراهن پیشنهادی این تیم به دلیل تداخل دید برای داوران و بینندگان با رنگ پیراهن پرسپولیس، دلیل این مخالفت از سوی ناظر بازی بود. پس از جلسه معین شد که پیراهن تراکتور در این بازی سفید خواهد بود و دروازه بان این تیم هم سبز خواهد پوشید.

ملاقات دو تیم از ساعت 19:50 فردا در استادیوم آزادی شروع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1771

به "برگزاری نشست هماهنگی ملاقات سوپرجام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نشست هماهنگی ملاقات سوپرجام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید