عبدی: تیم نوجوانان ایران احتیاج به اردو و تورنمنت بین المللی دارد، قطر سقف آرزو های اقتصادی است نه فوتبالی

به گزارش مجله خبری تیرول، سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: برای ما مهم این است که اردو ها را آغاز نموده و از آن مهمتر این است که در تورنمنت های خارجی زیادی شرکت کنیم.

عبدی: تیم نوجوانان ایران احتیاج به اردو و تورنمنت بین المللی دارد، قطر سقف آرزو های اقتصادی است نه فوتبالی

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، حسین عبدی درباره شرایط تیم فوتبال نوجوانان ایران، گفت: آخرین اردوی تیم ما چهار هفته پیش برگزار شده بود و بعد از آن من خودم به کرونا البته از نوع خفیف مبتلا شدم و سه هفته تمام در خانه بودم. در این مدت فقط استراحت کردم. برای تیم نوجوانان برنامه های مان را ارائه کردیم، ولی برنامه جدید برای بازی ها هنوز ارائه نشده است. متأسفانه به دلیل کرونا خیلی از اردو های ما کنسل می گردد و الان منتظر هستیم ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد. هرچند رقبای ما در حال اجرا تمرین و بازی تدارکاتی هستند، ولی ما هنوز به دلیل کرونا نتوانستیم تمرینات را کامل برگزار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران با اشاره به اینکه این تیم احتیاج به اردو های مداوم دارد، توضیح داد: برای ما مهم این است که اردو ها را آغاز کنیم و از آن مهمتر این است که در تورنمنت های خارجی زیادی شرکت کنیم. باید خودمان را به شرایط ایده آل برسانیم، چون تیم فوق العاده ای داریم. البته اگر امکانات و اردو نداشته باشیم کار برای مان سخت می گردد.

عبدی درباره عملکرد پرسپولیس مقابل سایپا در هفته نخست لیگ برتر، ابراز داشت: سایپا در این بازی دل به ضدحملات داشت، ولی پرسپولیس 10 نفره شد، با این وجود بیشتر حاکمیت بازی دست پرسپولیس بود. فکر می کنم پرسپولیس باید بتواند پلان های مختلف در طول بازی داشته باشد تا مقابل این تیم ها بهتر عمل کند. یک نوع بازی کردن ممکن است باعث ضرر و عدم گلزنی گردد.

وی درباره لژیونر شدن بازیکنانی مثل شجاع خلیل زاده در قطر و اینکه سقف آرزوی بعضی بازیکنان قطر است، یادآور شد: سقف آرزو ها نباید قطر باشد، چون این کشور سقف آرزو های اقتصادی است و نه سقف آرزو های فوتبالی. سقف آرزو ها باید دور دست تر از این چیز ها باشد، ولی برای بعضی از بازیکنان که سال های آخر فوتبال شان را سپری می نمایند یا می خواهند بعد از قطر به جایی دیگر بروند، حضور در قطر منطقی است. البته نوع رفتن بازیکنان نیز باید منطقی تر باشد. بازیکنان باید دین شان را به باشگاهی که در آنجا رشد نموده اند نه فقط از لحاظ شعاری بلکه از لحاظ عملکردی و اقتصادی ادا نمایند. همه می دانیم باشگاه ها مشکل اقتصادی دارند و امیدوارم بچه ها وقتی از تیم های شان جدا می شوند، از لحاظ اقتصادی به باشگاه یاری نمایند.

بازیکن و مربی پیشین پرسپولیس درباره حضور این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا، گفت: امیدوارم این تیم قهرمان گردد. روی یک سبک متمرکز شدن خیلی خوب است، ولی به نظرم باید پلان های بعدی نیز در بازی وجود داشته باشد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1304

به "عبدی: تیم نوجوانان ایران احتیاج به اردو و تورنمنت بین المللی دارد، قطر سقف آرزو های اقتصادی است نه فوتبالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدی: تیم نوجوانان ایران احتیاج به اردو و تورنمنت بین المللی دارد، قطر سقف آرزو های اقتصادی است نه فوتبالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید