ربیعی: مس یک تیم واحد است، رسالت مان این است که با تمام قوا بازی کنیم

به گزارش مجله خبری تیرول، سرمربی مس رفسنجان گفت: همه تیم ها برای ما محترم هستند و رسالت مان این است که با تمام قوا بازی کنیم.

ربیعی: مس یک تیم واحد است، رسالت مان این است که با تمام قوا بازی کنیم

به گزارش خبرنگاران، محمد ربیعی در نشست پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: در بازی گذشته مقابل سپاهان خوب نبودیم و بعد از آن تیم را چند روز تعطیل کردیم اما دور مجدد تمرینات را خوب آغاز کردیم و چند بازی محبت آمیز انجام دادیم تا بتوانیم تیم را آماده ادامه بازی ها کنیم. بازی بسیار مسئله ای مقابل برترین تیم آسیا داریم، چون آن ها کادرفنی خوبی دارند و ما هم سعی کردیم در این مدت ریکاوری خوبی داشته باشیم. مقابل سپاهان بدترین عملکرد فنی مان را ارائه دادیم که جای توجیه هم ندارد. سعی مان بر این است که روندمان را به درستی ادامه دهیم.

او درباره مصدومان تیمش گفت: محمدحسین کریم زاده در تمرینات قبل از بازی با سپاهان دچار مصدومیت شده بود و او را در اختیار نداریم و به تازگی گچ پایش را باز نموده است. جواد طرحانی هم یک هفته است به تمرینات برگشته و محمد انصاری هم به همین صورت است. انصاری نزدیک به ده روز است که دارد تمرین می نماید و برایش تمرینات اضافه ای برنامه ریزی کردیم که امیدواریم هرچه سریع تر به شرایط آیده آلش نزدیک گردد. کیانی هم که درگیر کرونا بود اما اکنون تستش منفی شده است و چند روزی است با تیم تمرین می نماید تا از بقیه بازیکنان تیم ها عقب نماند. در کل مصدومان مان دارند کم کم به شرایط مسابقه نزدیک می شوند.

سرمربی مس درباره بازگشت سرآسیایی به کادرفنی این تیم، اسم کرد: پیشنهادی به او دادند و باتوجه به این که بازی های مان تعطیل بود این درخواست انجام شد و به مس کرمان رفت اما در نهایت به تیم ما برگشت. یک سو تفاهم درباره خروج او پیش آمد و خیلی راحت این موضوع برطرف شد. او از دوستان خوب و اعضای کادرفنی ما است و مجموعه صنایع مس همه به هم یاری می نمایند. این مساله کاملا حل و برطرف و رجوع شده است و من هم سعی کردم شرایط را به سمتی ببرم که هیچ گونه سو تفاهمی وجود نداشته باشد.

او درباره حواشی چند وقت اخیر تیمش گفت: ما یک تیم واحد هستیم و برای تیم خودمان بازی می کنیم و مهم ترین چیز شان و منزلت تیم مس رفستجان و مردم این شهر است. وظیفه من است از حقوق هر تیمی که در آن کار می کنم دفاع کنم و با برنامه و با تمام قوا باید مقابل تیم ها بازی کنیم. ممکن است مشکلاتی گاهی به وجود بیاید که این اجتناب ناپذیر است اما هدف مان سال جاری حفظ تیم و فصل دوم رتبه تک رقمی است و من می خواهم این برنامه را محقق کنم. با یاری همه سال گذشته توانستیم این تیم را به لیگ برتر بیاوریم و تمام تلاشم این است که مس را در لیگ حفظ کنیم.

او افزود: همه تیم ها برای ما محترم هستند و رسالت مان این است که با تمام قوا بازی کنیم. اگر هم در یک بازی مثل سپاهان شکست خوردیم مسئولیتش به عهده من است. از طرفداران می خواهم که حامی تیم ما باشند و دعا نمایند تا از موانع سخت سال جاری عبور کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1760

به "ربیعی: مس یک تیم واحد است، رسالت مان این است که با تمام قوا بازی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی: مس یک تیم واحد است، رسالت مان این است که با تمام قوا بازی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید