آنالیز فرصت ها و چالش های صنعت بیمه کشور

به گزارش مجله خبری تیرول، در شماره جدید ماهنامه دنیای سرمایه گذاری فرصت ها و چالش های صنعت بیمه کشور توسط کارشناسان و صاحب نظران این حوزه مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

آنالیز فرصت ها و چالش های صنعت بیمه کشور

در چهل و سومین شماره ماهنامه جهانی سرمایه گذاری که در 5 فصل شامل؛ جهانی انرژی، جهانی صنعت، اقتصاد کلان و خواندنی ها به چاپ رسید، در بخش پرونده ویژه این شماره گفت وگوهایی با سید محمد کریمی؛ دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با عنوان تسهیل فضای کسب وکار برای رشد و توسعه صنعت بیمه، محمد رضایی؛ مدیرعامل بیمه ایران با موضوع بیمه ایران؛ حامی فراوریکنندگان داخلی برای تحقق جهش فراوری و حجت بهاری فر؛ مدیرعامل شرکت بیمه ما با عنوان افزایش 5 برابری سرمایه گذاری سهام در سال 1398 منتشر شده؛ همچنین در این بخش، گزارش هایی از فعالیت ها و اقدامات شرکت های بیمه ای مختلف با عناوین اقدامات صنعت بیمه برای تحقق جهش فراوری، بیمه سامان از مرزهای ایران فراتر رفت، افزایش سرمایه بیمه پاسارگاد از سود انباشته، رونمایی بیمه سرمد از سه خدمت جدید برای مشتریان و نیز بیمه پارسیان؛ حامی مطمئن و قابل اتکا برای کسب وکارها به چاپ رسیده است.

در بخش جهانی انرژی این شماره نیز مصاحبه هایی با دکتر شهرام رضایی؛ عضو هیات مدیره پارک علم و فناوری با عنوان توسعه استارت آپ ها با مشارکت بخش خصوصی و حبیب اله احمدی ابهری با موضوع ارتقای درآمد 10 میلیون دلاری با تنوع فراوریات اجرا شده است.

در بخش جهانی صنعت چهل و سومین شماره از ماهنامه جهانی سرمایه گذاری نیز گفت وگوهایی با سعید منتظرالقائم؛ پیمانکار نیروگاه خورشیدی منطقه ویژه لامرد با عنوان افزایش فراوری انرژی های تجدیدپذیر در گروی اعطای تسهیلات، دکتر فریدون فدایی دولت؛ مدیرعامل منطقه ویژه مالی لامرد با موضوع فرصتی طلایی برای سرمایه گذاری در صنعت آلومینیوم ایران، مهندس ابوالفضل پورامین؛ مدیرعامل شرکت جهان چلیک ایرانیان با عنوان جهش فراوری مستلزم حمایت دولت از صنعت است و نیز محمد صابری؛ مدیرعامل شرکت نورد لوله و پروفیل تهران شرق با موضوع ایران ظرفیت فراوری 500 هزار تن لوله و پروفیل را دارد منتشر شده است. همچنین در این بخش گزارشی از مجمع عمومی عادی سالانه شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور با گفته هایی از مهندس محمد کلانتری؛ مدیرعامل این شرکت به چاپ رسیده است.

در بخش اقتصاد کلان این شماره، گفت وگوهایی با تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله هادی بیگی نژاد؛ عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی، سید کاظم دلخوش؛ عضو کمیسیون مالی، مهدی عسگری؛ عضو کمیسیون صنایع و معادن، سید البرز حسینی؛ سخنگوی کمیسیون عمران و همچنین رحیم زارع؛ عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات و علی آذری؛ عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با عنوان آشفتگی بازار مسکن؛ نتیجه عدم مدیریت دولت منتشر شده است. محدودیت روابط مالی و تجاری ایران-گرجستان به خاطر تحریم ها و اعطای انحصاری عنوان جهانی به کارآفرین جوان ایرانی از دیگر مطالب این بخش می باشد. تسهیل فرآیند سرمایه گذاری؛ اولویتی برای مجلس یازدهم یادداشتی است که به تحریر مرتضی فغانی؛ عضو اتاق بازرگانی تهران در آمده است.

آشنایی با پردرآمدترین مناطق گردشگری، دریافت عجیب ترین مالیات ها در جهان و معرفی عظیم ترین مراکز خرید جهان از مطالب خواندنی این شماره از ماهنامه جهانی سرمایه گذاری است که شما مخاطبان را به مطالعه آن دعوت می کنیم.

چهل و سومین شماره ماهنامه جهانی سرمایه گذاری به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در 96 صفحه با قیمت 20 هزار تومان به وسیله اشتراک و نیز پایگاه خبری این نشریه به نشانی www.dsg-m.ir در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1170

به "آنالیز فرصت ها و چالش های صنعت بیمه کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز فرصت ها و چالش های صنعت بیمه کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید