طراحی ساخت ویلا: برداشت انواع مرکبات در باغ های گیلان شروع شد

به گزارش مجله خبری تیرول، مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی گیلان گفت: باغداران گیلانی سال جاری 195 هزار تن انواع مرکبات از باغ هایشان برداشت می نمایند.

طراحی ساخت ویلا: برداشت انواع مرکبات در باغ های گیلان شروع شد

جهت دریافت خدمات طراحی ساخت ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران از رشت،منوچهر پارسافر، مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: پیش بینی شده باغداران گیلانی سال جاری 195 هزار تن مرکبات به ارزش یک هزار و 165 میلیارد تومان از باغ های شان برداشت نمایند.

منوچهر پارسافر اضافه نمود: 90 درصد ارقام مرکبات باغ های گیلان پرتقال از نوع تامسون، خونی و محلی، 5 درصد نارنگی و بقیه نیز سایر مرکبات شامل نارنج، گریپ فروت، دارابی، بالنگ و لیمو است.

مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی گیلان گفت: 11 هزار و 236 هکتار از زمین های استان به باغ مرکبات اختصاص دارد و 26 هزار و 100 بهره بردار در این حوزه فعالیت می نمایند.

پارسافر توضیح داد: بیشترین باغ های مرکبات استان گیلان در شهرستان های رودسر، املش و لنگرود است.

او به باغداران توصیه کرد بعد از برداشت محصول در زمینه تغذیه باغ ها و مبارزه با آفات مرکبات به مراکز خدمات جهاد کشاورزی مراجعه و هدایت لازم را دریافت نمایند.

برداشت مرکبات از اواخر آبان در گیلان شروع می گردد و تا اواخر بهمن ادامه دارد.

گیلان 2 مرکز فرآوری مرکبات با ظرفیت 58 هزار تن دارد.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1928

به "طراحی ساخت ویلا: برداشت انواع مرکبات در باغ های گیلان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ساخت ویلا: برداشت انواع مرکبات در باغ های گیلان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید