با بهترین هتل های ویتنام آشنا شوید&hellip

به گزارش مجله خبری تیرول، هتل های ویتنام از خوابگاه های ساده گرفته تا اقامتگاه هایی در سطح جهانی، بسیار جذاب و دیدنی طراحی شده اند. این هتل ها در شهرهای بزرگ، مناطق ساحلی و روستایی محبوب این کشور به چشم می خورند. در این مطلب قصد داریم لوکس ترین هتل های ساحلی ویتنام را به شما معرفی کنیم. شاید یکی از این مکان های دنج و رمانتیک، انتخاب بعدی شما باشند…

با بهترین هتل های ویتنام آشنا شوید&hellip

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

با خبرنگاران همراه باشید…

1. هتل نام های (The Nam Hai)

هتل نام های در منطقه ای آرام در امتداد ساحل بکر دریای چین واقع شده است. همه اتاق های هتل در دل زیباترین و سرسبزترین چشم اندازهای این ناحیه قرار گرفته اند. برخی از این استراحتگاه ها، منظره رو به دریای چین و جزیره چم را پیش روی مهمانان قرار می دهند. مسافران می توانند در یکی از سه استخر ساحلی هتل شنا نمایند یا از بازی تنیس لذت ببرند.

2. هتل پارک حیات؛ سایگون

(Park Hyatt Saigon)

پارک حیات، یکی از زیباترین هتل های ویتنام، در میدان لام سون هوشی مین واقع شده است؛ از این رو مهمانان دسترسی آسانی به جاذبه هایی نظیر پارک سایگون و تئاتر شهرداری هوشی مین دارند. این هتل دارای 252 اتاق و امکاناتی مثل: تهویه هوای مطبوع، تلویزیون و اینترنت با سرعت بالا می باشد. همچنین، مهمانان می توانند از استخر شنا، مرکز تناسب اندام و آبگرم رویایی هتل استفاده نمایند و از خدمات ماساژ و زیبایی بهره مند گردند.

3. ویلاهای آنا ماندارا؛ دالات

(Ana Mandara Villas Resort & Spa Da Lat)

اقامتی 5 ستاره را در ویلاهای آناماندارا واقع در دالات، پایتخت لام دونگ تجربه کنید. این ویلاها دارای استخر روباز و سرپوشیده، سونا و مرکز زیبایی می باشند. اتاق ها مجهز به ماهواره، آبگرم و جکوزی هستند.

4. هتل اواسون آنا ماندارا؛ نها ترنگ

(Evason Ana Mandara Nha Trang)

این هتل روبروی ساحل نها ترنگ واقع شده است و مناظر خیره نماینده ای از خلیج نها ترنگ برای مهمانان نمایش می دهد. این هتل لوکس با طراحی مجلل دارای اتاق های مهمان وسیع در میان باغ های گرمسیری می باشد که چشم اندازی رو به دریا دارند. در هر واحد جکوزی تعبیه شده و استفاده از اینترنت رایگان است. چند رستوران که غذاهای ویتنامی اصیل و بین المللی سرو می نمایند، در کنار سواحل مشرف به هتل وجود دارند. بازدیدنمایندگان می توانند از غذاهای دریایی تازه محلی لذت ببرند.

5. هتل لا رزیدنس هوئه؛ یکی از بهترین هتل های ویتنام

(La Residence Hue Hotel & Spa)

این هتل 122 اتاق مهمان وسیع دارد و در قلب هوئه ویتنام واقع شده است. اقامتگاه های این هتل به لطف امکانات مدرن و رستوران های مجلل محلی و بین المللی دل مهمانان را ربوده اند. بازدیدنمایندگان می توانند در سالن بدن سازی ورزش نمایند، در سونا استراحت نمایند و از خدمات ماساژ در آبگرم لذت ببرند.

6. هتل سان رایز؛ ساحل نها ترنگ

(Sunrise Nha Trang Beach Hotel & Spa)

هتل سان رایز 120 اتاق مجهز به سیستم تهویه مطبوع دارد. هر اتاق و سوئیت چشم اندازی 180 درجه رو به دریا دارد. همچنین، در بالکن هر واحد یک جکوزی قرار گرفته است. اتاق های هتل به سبک منحصر به فرد رومی طراحی شده اند و دارای یک استخر شنای روباز است. همچنین یک تراس آسمانی در هتل تعبیه شده که مشرف به خلیج روبرو می باشد. مرتفع ترین بار نوشیدنی نها ترنگ در هتل سان رایز قرار گرفته است. مهمانان می توانند در هر کجا و هر زمان که بخواهند از اینترنت هتل استفاده نمایند. شما می توانید در حالیکه گردنتان را ماساژ می دهند و از نوشیدن آبمیوه های گرمسیری لذت می برید، برای دوستانتان عکس های زیبا بفرستید.

7. هتل پرنسس د آنام

(Princess dAnnam Resort & Spa)

این هتل روبروی یک فانوس دریایی زیبا، در چشم اندازی خیره نماینده و در قلب مناظر باشکوه ساخته شده است. پرنسس د آنام در رده اول بوتیک هتل های لوکس ویتنام قرار گرفته است. هتل در کنار خلیج بکر و دست نخورده Ke Ga واقع شده است و با شهر هوشی مین تنها 4 ساعت با ماشین فاصله دارد. چشم انداز هتل مشرف به جنوب دریای چین، کوه های با عظمت، دره های سرخ رنگ و تپه های شنی می باشد. طیف گسترده ای از فعالیت های سرگرم نماینده در فضای باز دایر است.

8. هتل شراتون نها ترانگ

(Sheraton Nha Trang Hotel and Spa)

هتل شراتون مشرف به یکی از زیباترین خلیج های دنیا است و دسترسی آسانی به ساحل دارد. شراتون یکی از بی نظیرترین هتل های ویتنام است. موقعیت مکانی ایده آل هتل فضای مناسبی برای غواصی و پیاده روی پدید آورده است.

اگر از قدم زدن در ساحل خسته شدید، می توانید در یکی از بارهای ساحلی نوشیدنی بنوشید. هتل به یک سرویس آبگرم کامل، باشگاه تناسب اندام، استخر روباز و 6 رستوران مختلف مجهز است.

منبع: سفرمی
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 563

به "با بهترین هتل های ویتنام آشنا شوید&hellip" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با بهترین هتل های ویتنام آشنا شوید&hellip"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید