بارش برف در کانادا 150 هزار نفر را در خاموشی فرو برد

به گزارش مجله خبری تیرول، خبرنگاران: بیش از 150 هزار نفر از مشترکان شرکت هیدرو کبک کانادا به علت بارش برف سنگین و بدی شرایط آب و هوایی با قطع برق روبرو شدند.

بارش برف در کانادا 150 هزار نفر را در خاموشی فرو برد

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه سی بی سی نیوز، قطع برق از بعد از ظهر روز گذشته در بخش هایی از منطقه مونترآل شروع شده و با بدتر شدن اوضاع و شرایط آب و هوایی تا شب قطع برق به کل منطقه مونترآل و سایر مناطق در جنوب کبک نیز گسترش یافته است.

بر اساس این گزارش سخنگوی شرکت هیدرو کبک در این باره تاکید نمود که علت اصلی قطع برق شکسته شدن شاخه درختان بوده که به علت وزن سنگین برف و یخ شکسته شده و موجب قطع خطوط انتقال برق شده است.

وی در ادامه توضیح داد: کارکنان ما در حال گشت زنی هستند تا مکان هایی را که موجب قطع برق شده شناسایی نموده و کوشش خود را برای وصل شدن هر چه سریعتر برق انجام دهند. علت اصلی قطع برق شرایط آب و هوایی بوده است.

بارش برف در کبک کانادا از عصر روز شنبه شروع شده و صبح روز یکشنبه تبدیل به بارش تگرگ شده و این مساله مسائل زیادی را برای رانندگان و افراد پیاده ایجاد نموده است.

بارش برف و تگرگ موجب لغزنده شدن جاده ها و معابر شده و قطع برق نیز به مسائل افزوده است. پروازهای منطقه نیز به خاطر شرایط آب و هوایی لغو یا با تاخیر اجرا شده است.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 352

به "بارش برف در کانادا 150 هزار نفر را در خاموشی فرو برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش برف در کانادا 150 هزار نفر را در خاموشی فرو برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید