اولیانوف: جوزپ بورل می داند تحریم ها به ندرت به اهدافشان می رسند

به گزارش مجله خبری تیرول، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در انتقاد از تحریم های اروپا علیه بلاروس گفت، جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می داند که تحریم ها به ندرت به اهداف خود می رسند.

اولیانوف: جوزپ بورل می داند تحریم ها به ندرت به اهدافشان می رسند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین به اقدام تازه اتحادیه اروپا برای تحریم ها علیه بلاروس واکنش نشان داد.

این دیپلمات روسیه در پیامی توییتری به اظهارات جوزب بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره اعمال تحریم های نو علیه بلاروس واکنش نشان داد و به او یادآور شد که اهداف طراحان تحریم دیگر کشورها به ندرت محقق شده است.

اولیانوف نوشت: من در تعجبم که چند بار اعمال تحریم ها باعث شده که اهداف آنهایی که این تحریم ها را وضع نموده اند، محقق گردد؟ خیلی دفعات زیادی نبوده است و به ندرت (اهداف ترسیمی اعمال کنندگان تحریم دیگر کشورها محقق شده است).

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین به اظهارات اخیر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در رابطه با تحریم های نو علیه بلاروس اشاره نمود و نوشت: با توجه به اظهارات محتاطانه آقای بورل باید بگویم که او به خوبی از این موضوع مطلع است.

جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه (دیروز) از تصمیم این اتحادیه برای اعمال تحریم 86 شرکت و مقام بلاروس اطلاع داد.

وی با بیان اینکه اگر ما مجاب نشده بودیم که این (اعمال تحریم ها) موثر خواهد بود، ما چنین کاری را نمی کردیم، اضافه نمود: قطعا ما معتقدیم که این کار می تواند روی رفتار (دولت بلاروس) تاثیر بگذارد اما این موضوع تضمین شده نیست.

روز گذشته در خبرها آمده بود که اتحادیه اروپا میخواهد 86 شرکت و مقام بلاروسی را تحریم و دارایی های آنها را مسدود کند. وزرای حمل و نقل و دفاع از جمله این افراد هستند (جزئیات بیشتر).

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1791

به "اولیانوف: جوزپ بورل می داند تحریم ها به ندرت به اهدافشان می رسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولیانوف: جوزپ بورل می داند تحریم ها به ندرت به اهدافشان می رسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید