امیدوارم بتوانیم افتخارات گوانگجو را تکرار کنیم

به گزارش مجله خبری تیرول، خبرنگاران: سرمربی تیم جوانان ووشو کشور با اشاره به اینکه سومین مرحله اردو تیم ملی برای حضور در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی از 25 اردیبهشت شروع شده است، گفت: امیدوارم بتوانیم افتخارات گوانگجو را تکرار کنیم.

امیدوارم بتوانیم افتخارات گوانگجو را تکرار کنیم

با تور گوانجو یه جذابترین شهر چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چینی که در یکجا جمع شده اند.

رامین موحدنیا در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان اظهار کرد: سومین مرحله اردوی تیم ملی برزگسالان برای حضور در بازی های آسیایی کره جنوبی از 25 اردیبهشت با حضور 20 ساندا کار شروع شده است.

وی با بیان اینکه 27 اردیبهشت سومین مرحله انتخابی و دومین مرحله انتخابی بین چهار نفر حاضر از هر وزن که در اردو حضور دارند شروع می¬گردد، توضیح داد: این رقابت-های درون اردویی، به صورت دوره ای برگزار می گردد.

مربی تیم ملی ووشو مردان ایران عنوان نمود: 20 سانداکار در این اردو حضور دارند که 5 نفر ازاین ورزشکاران از استان زنجان به اردو دعوت شده اند.

وی با اشاره به اینکه 15 نفر از ورزشکاران حاضر در اردو عنوان داران دنیای و آسیایی هستند، اضافه نمود: سانداکاران کار سختی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی در بازی های آسیایی دارند.

موحدنیا توضیح داد: سومین مرحله انتخابی بین چهار نفر حاضر از هر وزن که در اردو حضور دارند در انتها این مرحله از اردو برگزار می گردد.

وی گفت: هیچ ورزشکاری از امتیاز خاصی برای حضور در رقابت¬های اینچئون کره¬ جنوبی برخوردار نیست و عنوان داران دنیای و آسیایی باید در انتخابی درون اردویی شرکت نمایند.

عضو کمیته فنی فدراسیون ووشو با بیان اینکه انتخابی های درون اردویی به صورت دوره¬ای بین چهار ساندا کار از هر وزن برگزار می گردد عنوان نمود: دو نفر از ورزشکاران که بیشترین برد را داشته باشند برای پوشیدن پیراهن تیم ملی انتخاب می شوند.

وی با بیان اینکه دو نفر برتر انتخابی های درون اردویی به مسابقات تدارکاتی و تورنمنت های بین المللی اعزام می¬شوند، اضافه نمود: با تیم های روسیه، چین و مصر بازی¬های تدارکاتی داریم که چین و روسیه عنوان داران دنیای این ورزش هستند.

موحدنیا توضیح داد: در کنار بازیهای تدارکاتی دو نفر انتخاب شده از هر وزن که سه مرحله با هم رقابت می نمایند و هر کس بتواند دو یا سه برد ازین انتخابی ها کسب کند به عنوان فیکس تیم ملی انتخاب می گردد.

وی ملاک انتخاب 20 سانداکار حاضر در اردو را مسابقات قهرمانی کشوری دانست و گفت: هر ساله مسابقات قهرمانی کشور برگزار می گردد و مدال آوران این رقابت ها به همراه قهرمانان دنیای همان سال به اردوهای تیم ملی دعوت می شوند.

مربی تیم ملی ووشو ایران برگزاری انتخابی هایی در این سطح را یاری به انتخاب شایسته ترین فرد برای حضور در رقابت های آسیایی دانست و عنوان نمود: با برگزاری چندین مرحله انتخابی هیچ ورزشکاری به صورت شانسی پیراهن مقدس تیم ملی را برتن نمی کند واین نکته، نقطه قوت فدراسیون ووشو ایران است.

وی با بیان اینکه امیدوارم بتوانیم نتیجه درخشانی که دوره¬ قبل این مسابقات در گوانگجو چین کسب کردیم را بار دیگر تکرار کنیم اضافه نمود: هدف سانداکاران ایرنی تکرار افتخارات قبلی است.

چین و کره جنوبی جدی ترین رقبای ایران هستند

عضو کمیته فنی فدراسیون ووشو پیش بینی تعداد مدال در بازی¬های آسیایی را سخت توصیف و خاطر نشان کرد: رقبای اصلی ما در رقابت های دنیای در این مسابقات حضور دارند و ووشوکاران ایرانی، کار دشواری در این رقابت ها دارند.

وی اظهار کرد: کشور چین صاحب ووشو دنیا و کره جنوبی هم که میزبانی مسابقات آسیایی را برعهده دارد رقبای اصلی ایران در این رقابت ها محسوب می شوند.

مربی تیم ملی ووشو ایرن توضیح داد: در دوره قبل مسابقات آسیایی که با شرکت 4 سانداکار ایرانی در گوانگجو برگزار گردید ما توانستیم 2 مدال طلا ویک برنز کسب کنیم.

هفدهمین دوره بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی 28 شهریورماه سال جاری با 437 رویداد در 36 رشته ورزشی برگزار می گردد.

تیم ملی ووشو ایران در هر دوره از مسابقات دنیای و آسیایی توانسته برای میهن عزیزمان افتخار آفرینی کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 307

به "امیدوارم بتوانیم افتخارات گوانگجو را تکرار کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم بتوانیم افتخارات گوانگجو را تکرار کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید