الهه احمدی: افت نکردیم و نتایج درخشانی نسبت به گذشته گرفتیم

به گزارش مجله خبری تیرول، به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اندونزی، الهه احمدی پس از کسب مقام هفتم در فینال رقابت های تیراندازی بازی های آسیایی اندونزی گفت: حضور موفق در بخش سه وضعیت خیلی سنگین است مخصوصا اینکه آب و هوای نامساعد شرجی که همراه با باد بود سبب شد تا نتوانند در فینال خیلی خوب ظاهر شوند.

الهه احمدی: افت نکردیم و نتایج درخشانی نسبت به گذشته گرفتیم

پرچمدار کاروان ورزشکاران ایرانی در بازی های آسیایی 2018 اندونزی توضیح داد: دوره مقدماتی عملکرد متوسطی داشتم که نمره خوبی را برای فینال کسب کردم اما در فینال نتوانستم رتبه خوبی کسب کنم. متأسفانه چند تیر خوب نزدم تا صندلی مناسبی رقم بزنم.

احمدی در پاسخ به این سوال که آیا تیم اعزامی تیراندازی به این رقابت ها دچار افت گردیده است، گفت: من چنین دیدگاهی ندارم اگر نتایج کسب گردیده را با بازی های آسیایی دوره قبل مقایسه کنید متوجه می شوید عملکرد خوبی داشتیم. بعد از المپیک ریو یک سال استراحت کردیم و سپس تمرینات خود را طبق برنامه معین گردیده انجام دادیم.

وی اضافه نمود: شما ببینید در تیراندازی با تفنگ صندلی بهتری را نسبت به گذشته کسب نموده اید که این نشانه خیلی خوبی برای تیراندازان ما که تجربه حضور در فینال ها را ندارند، است.

پرچمدار کاروان ورزشکاران ایران در بازی های آسیایی 2018 در خصوص برنامه های آتی خود اعلام کرد: هیچ کس از آینده خبر نداشت. چند روزی را استراحت می کنیم سپس همین جا در اندونزی تمرینات را دنبال خواهیم کرد. از این جا برای حضور در قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک عازم کره می شویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 20

به "الهه احمدی: افت نکردیم و نتایج درخشانی نسبت به گذشته گرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهه احمدی: افت نکردیم و نتایج درخشانی نسبت به گذشته گرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید