اعتصاب در پرسپولیس، قدوسی: هنوز نامه ای به دست مان نرسیده

به گزارش مجله خبری تیرول، مدیران باشگاه فقط 24 ساعت برای جلوگیری از این اتفاق مهلت دارند

اعتصاب در پرسپولیس، قدوسی: هنوز نامه ای به دست مان نرسیده

به گزارش خبرنگاران، در شرایطی که تیم های ایرانی خود را آماده حضور در اردوهای خارج از کشور برای تعطیلات نیم فصل می کردند، سازمان بازرسی کل کشور به باشگاه ها ابلاغ نموده که اردوهای خود را لغو نمایند و در ایران اردو بزنند. این در حالی است که سرخپوشان پایتخت با الزام سرمربی خود درباره برگزار اردو در قطر روبرو هستند و در روزهای اخیر نیز مدیریت باشگاه از هماهنگی برای کمپ الشحانیه و حتی بازی محبت آمیز با این تیم خبر داده بود.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اما با رد خبر لغو اردوی سرخپوشان به خبرنگاران گفت:من نمی دانم این خبر اصلا صحت دارد یا نه اما چیزی که مهم است این است که تا این لحظه هیچ نامه ای به باشگاه مبنی بر لغو اردوهای خارج از کشور ارسال نشده است و پرسپولیس طبق برنامه روز چهارشنبه راهی قطر خواهد شد.

پرسپولیس در آستانه تحریم

مدیران باشگاه پرسپولیس در شرایطی از اردوی قطر و همچنین بازیهای محبت آمیز صحبت می نمایند که به نظر می رسد تمرین فردای سرخپوشان با حواشی زیادی روبرو باشد. بازیکنان پرسپولیس از عدم تسویه مطالبات شان به شدت ناراحت هستند و شنیده ها حاکی از این است که قصد دارند تمرین فردا را تحریم نمایند. باید دید مدیران باشگاه ظرف 24 ساعت باقی مانده می توانند با تهیه و واریز پول جلوی این اتفاق را بگیرند یا نه؟

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 785

به "اعتصاب در پرسپولیس، قدوسی: هنوز نامه ای به دست مان نرسیده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتصاب در پرسپولیس، قدوسی: هنوز نامه ای به دست مان نرسیده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید