استقرار شرکت های خلاق در پارک ملی فناوری های نرم تسهیل می شود

به گزارش مجله خبری تیرول، خدمات متنوعی توسط ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری عرضه می شود تا توسعه فناوری های نرم و هویت ساز و تجاری سازی آن ها، شتاب گیرد.

استقرار شرکت های خلاق در پارک ملی فناوری های نرم تسهیل می شود

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری رییس جمهور، افزایش سهم خدمات و محصولات نرم و فرهنگی در اقتصاد ملی، زمانی ممکن است که ده ها دستگاه و نهاد مسئول در این حوزه بیشترین هماهنگی را در میان خود ایجاد کنند تا مناسب ترین بستر برای رشد فناوری های نرم و صنایع خلاق ایجاد شود.

ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سعی دارد تا در چهارچوب قوانین و امکانات موجود، سیاست های حمایتی را به گونه ای اجرا کند که بیشترین بهره وری ایجاد شود.

استقرار شرکت های خلاق در پارک ملی علوم، فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، یکی از این حمایت ها است. ایجاد محیطی امن برای تولد و رشد یک کسب و کار فرهنگی، شرایطی را فراهم می سازد تا زمانی که شرکت های فعال در این حوزه نوپا هستند، امکان رشد را داشته باشند.

با توجه به این مسئله، در چارچوب مقررات و دستورالعمل های پارک ملی علوم، فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، فرایند پذیرش شرکت ها، واحدها، هسته های نوآور، فناور، خلاق، دانش بنیان و تیم های استارتاپی در حوزه صنایع خلاق فرهنگی فراهم شده است.

شرکت های فعال در حوزه های مختلفی مانند گردشگری، صنایع دستی، نقاشی، مجسمه سازی، طراحی صنعتی، معماری، عکاسی، گرافیک، موسیقی، مد و پوشاک و رسانه امکان استقرار و ادامه فعالیت در این پارک را دارا هستند.

استقرار در این مجموعه می تواند مزیت های مختلفی به همراه داشته باشد. استفاده از امکانات و زیرساخت های مشترک در قالب فضای اداری، سالن های همایش، اتاق های جلسات و کتابخانه تخصصی از جمله این امتیازات است، همچنین در این پارک امکان برگزاری دوره های آموزشی تخصصی در حوزه فناوری های نرم و صنایع فرهنگی با حضور اساتید مجرب، ایجاد شده است.

خدمات مشاوره در حوزه های مالی، حقوقی، فنی، مدیریتی، فرهنگی، هنری، عارضه یابی و کسب وکار، بخش دیگری از خدماتی هستند که شرکت های مستقر در پارک ملی فناوری های نرم و صنایع فرهنگی دریافت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 661

به "استقرار شرکت های خلاق در پارک ملی فناوری های نرم تسهیل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار شرکت های خلاق در پارک ملی فناوری های نرم تسهیل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید