ارزاق خشک به سبد گوشت پویش رحمت اضافه می گردد

به گزارش مجله خبری تیرول، خبرنگاران/آذربایجان شرقی سخنگوی پویش رحمت تبریز با بیان این که کمپین رحمت، تا به امروز بیش از 600 بسته گوشت قربانی توزیع نموده است، گفت: مقرر شده که ارزاق خشک نیز تهیه شده و تا ماه رمضان در بین خانوارهای تحت حمایت کمپین توزیع گردد.

ارزاق خشک به سبد گوشت پویش رحمت اضافه می گردد

کاظم خاماچی در سرانجام پنجمین جلسه هیئت امنای پویش رحمت در این خصوص اظهار کرد: در این جلسه تصمیمات مهمی مبنی بر حمایت از افرادی که در اثر شیوع ویروس کرونا دچار آسیب مالی شده و درآمدی ندارند، گرفته شد.

وی با اشاره به کار جمع آوری اسامی و تحقیق از صحت و سقم بیکاری افراد در اثر شیوع بیماری کرونا، اضافه نمود: این کار توسط انجمن اسلامی مساجد محلات تبریز اجرا شده است تا کسانی که مستحق و آسیب دیده مالی در اثر شیوع بیماری کرونا هستند، مورد حمایت قرار گیرند.

وی اعلام نمود: از مردم شریف و عزیز آذربایجان و به ویژه مردم تبریز خواهشمندیم، پویش رحمت را تنها نگذارند، چرا که هر اندازه مشارکت مردمی وسیع و زیاد باشد، همانقدر می تواند از رنج مردمی که در مضیقه هستند کاسته گردد.

خاماچی تاکید نمود: تقاضا می کنیم مردم هر چه می توانند، از یاری های نقدی و غیر نقدی به دفتر پویش تحویل داده و یا به شماره حساب پویش واریز نمایند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، پویش رحمت، طرحی مردمی برای جمع آوری نذورات مردمی و همچنین گوشت قربانی و توزیع آن بین افرادی است که در بحران کرونا از لحاظ معیشتی دچار آسیب شده و هیچ درآمد و مستمری از نهادهای دولتی و غیردولتی و خیریه ها ندارند.

شهروندان می توانند به وسیله شماره حساب ویژه مشارکت در پویش رحمت نزد بانک پاسارگاد 160280001149955801 و شماره کارت ویژه مشارکت در پویش رحمت نزد بانک پاسارگاد 5022-2970-0011-2750 یاری های خود را واریز نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 974

به "ارزاق خشک به سبد گوشت پویش رحمت اضافه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزاق خشک به سبد گوشت پویش رحمت اضافه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید