ادعای کذب حذف نام امام (ره) از قطعنامه پایانی 22 بهمن با اهداف خاصی مطرح می گردد

به گزارش مجله خبری تیرول، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه ادعای حذف اسم امام خمینی (ره) از قطعنامه پایانی راهپیمایی 22 بهمن، خنده دار است، گفت: آقایان خودشان هم می دانند که این ادعا ها صحت ندارد و با اهداف خاصی مطرح می گردد.

ادعای کذب حذف نام امام (ره) از قطعنامه پایانی 22 بهمن با اهداف خاصی مطرح می گردد

به گزارش گروه دیگر رسانه های خبرنگاران، نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گفتگویی با تبریک خلق حماسه پرشور یوم الله 22 بهمن و تشکر از مردم بابت حضور در راهپیمایی خودرویی و موتوری گفت: بعضی آقایان به جای شکرگزاری چنین حماسه ای از طرف مردم ایران، شروع به جوسازی کردند و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را متهم به حذف نام مبارک امام خمینی (ره) از بیانیه پایانی 22 بهمن کردند.

* ادعای حذف امام از بیانیه پایانی 22 بهمن خنده دار است

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ابتدا بنا را بر سکوت قرار داد، چرا که این ادعا ها خنده دار است و کسی نمی تواند آن را باور کند، گفت: مخاطب ما آقایانی نیستند که این ادعا های ژورنالیستی را مطرح می نمایند، چرا که خودشان هم می دانند که این ادعا ها صحت ندارد و با اهداف خاصی مطرح می گردد، امّا برای مردم عزیز توضیحاتی مطرح می گردد.

لطفی ادامه داد: در بیانیه پایانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است بنیانگذار نستوه و مبارز این انقلاب پایدار و شکوهمند اسلامی، به درستی آن را سرشروع برچیده شدن دستگاه ستمگری طاغوت و جلوه ای از نهضت پر عظمت حضرت محمد رسول الله (صل الله علیه و آله و سلم) نامیدند. آیا کسی پیدا می گردد که نداند منظور از بنیانگذار انقلاب، وجود مبارک حضرت امام خمینی (ره) است؟ آیا اگر به جای حضرت علی علیه السلام از لفظ امیرالمؤمنین استفاده کنیم، به معنای نادیده دریافت اسم آن بزرگوار است؟

* 500 هزار پوستر از حضرت امام (ره) در سراسر کشور توزیع شد

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به طرح این ادعا که تصاویر حضرت امام در راهپیمایی کم رنگ بوده است، گفت: اگر چه کاری که ما نموده ایم، در مقابل عظمت نام حضرت امام (ره) ناچیز است، امّا با افتخار و بر حسب وظیفه حداقلی خود باید بگوییم که حداقل 500 هزار قطعه پوستر در بین مردم توزیع شده است.

لطفی ادامه داد: جالب اینجاست مطلبی که مدعی اندک بودن تصاویر حضرت امام (ره) در راهپیمایی است، با تصویر حضرت امام (ره) در دست یکی از راهپیمایی نمایندگان منتشر شد است که آرم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم بر روی آن پوستر وجود دارد. بهتر بود آقایان عکسی را منتشر می کردند که با ادعای خودشان مبنی بر اندک بودن تصاویر حضرت امام (ره) در راهپیمایی 22 بهمن همخوانی داشته باشد.

وی با بیان اینکه متأسفانه در بیانیه آقایان ادعا شده که گروهی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جمع شده اند که به امام و انقلاب کم توجه هستند، گفت: آیا کارنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، العیاذبالله کم توجهی به امام راحل را نشان می دهد؟ این شورا افتخار می نماید که مولود حضرت امام و انقلاب است. از طرفی، شورای هماهنگی که یک نفر و دو نفر نیست، بلکه 25 نهاد کشور این شورا را تشکیل می دهد، از وزارت خانه های کشور، ارشاد و آموزش و پرورش گرفته تا صداوسیما و سایر ارگان ها. با این وجود، آقایان چطور به خودشان اجازه می دهند که بگویند جمعی در شورای هماهنگی جمع شده اند که به امام (ره) کم توجه هستند؟

* چرا آقایان بیانیه تشکر از حضور مردم که اسم امام (ره) آمده بود را بازنشر ندادند؟

لطفی با بیان اینکه ما افتخار می کنیم که فدایی امامین انقلاب هستیم، گفت: در بیانیه تشکر از حضور مردم در راهپیمایی، به صراحت از معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) یاد شده است، آقایان چرا این بیانیه را در سایت خود منتشر نکردند؟

وی ادامه داد: سوال ما از آقایان این است که کدام برنامه، جلسه و مصاحبه ما بدون ذکر نام حضرت امام (ره) شروع شده است؟ بنده در مراسم میدان آزادی چند دقیقه سخنرانی کردم و اولین جمله ای که بعد از ذکر نام خدا گفتم، یاد احیاگر اسلام ناب محمّدی حضرت امام خمینی (ره) است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری هرساله مراسم ارتحال حضرت امام (ره) توسط این شورا گفت: با این حال، آقایان ما را متهم به حذف نام حضرت امام می نمایند.

* شورای هماهنگی حاضر به تعطیلی مراسمات ارتحال امام (ره) نشد

لطفی ادامه داد: در حالی که سال جاری همه مراسمات بزرگداشت امام راحل به خاطر شیوع کرونا تعطیل شده بود، شورای هماهنگی بیان کرد که ما از 14 خرداد و مراسم بزرگداشت حضرت امام نمی گذریم. از این رو، در کل کشور حتی در روستا ها مراسم ارتحال حضرت امام (ره) با حفظ شیوه نامه های بهداشتی برگزار گردید و در بعضی استان ها حتی باشکوه تر از سال های قبل برگزار گردید. در یکی از روستا های اراک که ما بین دو کوه قرار گرفته است، با هماهنگی این شورا، مراسم برگزار گردید.

وی با اشاره به جلسات مقدماتی شورای هماهنگی برای برنامه ریزی دهه فجر 42 گفت: جلسه نهایی را با حضور حدود یکصد نفر با هماهنگی آقایانی که این ادعا ها را مطرح می نمایند، در حرم حضرت امام (ره) برگزار کردیم.

لطفی ادامه داد: بزرگداشت انقلاب چیزی جز زنده نگه داشتن یاد امام راحل نیست و ما بیش از 42 هزار برنامه در سراسر کشور تدارک دیدیم. اولین اقدام ما هم همان جلسه صدنفری در حرم امام بود کدام ارگان در شرایط کرونایی و با رعایت همه نکات بهداشتی می توانست چنین مراسمی را بدون حاشیه برگزار کند؟ علاوه بر آن، مراسم صندلی جلوس حضرت امام در بهشت زهرا، مراسم بیت حضرت امام در قم و مراسم بیت امام در خمین توسط شورای هماهنگی برگزار گردید. البته ما هماهنگ نماینده ای بیش نیستیم و همه این برنامه ها با عنایت الهی و حضور مردم برگزار می گردد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: وقتی استاندار تهران با کم لطفی تمام به مراسم ما در حرم امام اعتراض کرد در پاسخ به ایشان گفتیم که آقای استاندار، اگر سعادت حضور در این مراسم را داشتید می دیدید که این مراسم به شکل باشکوه و با رعایت همه شیوه نامه های بهداشتی برگزار گردید.

* اولین روز دهه فجر به نام حضرت امام مزین شد

لطفی با اشاره به نامگذاری ایام الله دهه فجر گفت: ما اولین روز دهه فجر را با عنوان انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) عبد صالح خدا و احیاگر اسلام ناب محمّدی نامگذاری کردیم. با این حال معلوم نیست آقایان چطور به خود اجازه می دهند که ما را به کم رنگ کردن نام امام راحل متهم نمایند.

وی ادامه داد: کسانی که به ظاهر نگران این هستند که چرا شورای هماهنگی به استفاده از لقب پرمغز بنیانگذار انقلاب اکتفا نموده است، چرا در مراسم اختصاصی بزرگداشت معمار کبیر انقلاب اسلامی در آستان مقدس آن عزیز سفر نموده که هرساله از جمله یوم الله 12 بهمن سالجاری از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می گردد شرکت نمی نمایند؟

* سخنران حرم امام را به خاطر عدم رضایت آقایان تغییر دادیم

لطفی اضافه کرد: این در حالی است که ما معمولاً قبل از دعوت از سخنران برنامه حرم امام راحل، هماهنگی های لازم را با آقایان انجام می دهیم تا هیچگونه نگرانی بابت سخنران نداشته باشند، کما اینکه در مراسم سال جاری شخصیت عزیزی را که قرار بود در حرم امام (ره) سخنرانی کند، به دلیل عدم موافقت آقایان، در مراسم دیگری از ایشان استفاده کردیم.

* به مسائل جناحی وارد نمی شویم، امّا باج هم نخواهیم داد

وی گفت: یکی از افتخارات این شورا، فرمایشات رهبر معظّم انقلاب است که عملکرد این شورا را حرکت در صراط مستقیم، لحظه شناسی و دوری از بازی های جناحی دانسته اند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توضیح داد: ما به مسائل جناحی ورود نخوایم کرد و به افرادی هم که به دنبال مسائل جناحی هستند باج نخواهیم داد.

منبع: فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1538

به "ادعای کذب حذف نام امام (ره) از قطعنامه پایانی 22 بهمن با اهداف خاصی مطرح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای کذب حذف نام امام (ره) از قطعنامه پایانی 22 بهمن با اهداف خاصی مطرح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید