شروع به کار هیات داوران بیستمین جشن حافظ

به گزارش مجله خبری تیرول، بیستمین دوره از جشن سینمایی و تلویزیونی دنیای تصویر (تندیس حافظ) وارد مرحله اول داوری آثار شد.

شروع به کار هیات داوران بیستمین جشن حافظ

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، طبق اعلام برگزارکنندگان، بنا به سنت همیشگی، در این دوره نیز تمامی آثار به نمایش درآمده در سینماهای کشور از ابتدا تا خاتمه سال 1398 و همچنین سریال های پخش شده در شبکه های تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی از نوروز 98 تا خاتمه نوروز 99 مورد آنالیز قرار خواهند گرفت.

در داوری بخش آثار تلویزیونی، سریال هایی مورد بحث خواهند بود که با وجود آغاز نمایش در این بازه زمانی، پخش آن ها پیش از آغاز فرایند داوری به خاتمه رسیده باشد، در غیر این صورت سریال ها در بازه زمانی دوره بعدی از جشن مورد داوری قرار خواهند گرفت.

همچنین پیش از این اعلام شده بود که جشن حافظ اکران آنلاین را هم از این پس در بخش سینمایی مورد آنالیز قرار می دهد. با توجه به تعطیلی سینماهای کشور از اسفند ماه گذشته و شرایط پیچیده اکران عمومی، دو ماه آغازین سال 99 (تا 15 اردیبهشت) نیز به بازه داوری آثار سینمایی جشن بیستم افزوده شده است و بنابراین فیلم هایی که طی این مدت در طرح اکران آنلاین به نمایش در آمده اند نیز مورد آنالیز هیئت داوران قرار خواهند گرفت. بیستمین دوره از جشن سینمایی و تلویزیونی حافظ سال جاری به دلیل شرایط ویژه و فراگیری ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1193

به "شروع به کار هیات داوران بیستمین جشن حافظ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار هیات داوران بیستمین جشن حافظ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید