خبرنگاران جشنواره سرو سفید در استان سمنان به کار خود سرانجام داد

به گزارش مجله خبری تیرول، سمنان - خبرنگاران - جشنواره تولیدات هنری فضای مجازی با عنوان سرو سفید استان سمنان شامگاه دوشنبه با معرفی برگزیدگان به کار خود انتها داد.

خبرنگاران جشنواره سرو سفید در استان سمنان به کار خود سرانجام داد

دبیر جشنواره سرو سفید استان سمنان در این آیین در سالن سپاه قائم استان ابراز داشت: این جشنواره در پنج بخش شامل کرونا و راه های پیشگیری، کرونا و مدافعان سلامت، کرونا و جهادگران سلامت، کرونا و مسئولیت اجتماعی، و کرونا، معنویت و امید اجتماعی آثار علاقه مندان را دریافت کرد.

میثم قدس پور ادامه داد: علاقه مندان آثار خود را در دو بخش ویدئو و صوت و عکس گرافیک به دبیرخانه جشنواره سرو سفید ارسال کردند.

وی اعلام کرد: هنرمندان آثار خود را در قالب های مختلف مانند فیلم کوتاه، مستند گزارشی، استنداپ، نماهنگ، فتوکلیپ، موشن گرافیک و انیمیشن به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

دبیر جشنواره سر و سفید اعلام کرد: یک هزار و 10 اثر به دبیرخانه جشنواره سرو سفید ارسال شد که از این تعداد 27 اثر در بخش حرفه ای و 22 اثر در بخش دانش آموزی توسط داوران به عنوان برگزیده انتخاب شد.

سید عابد میرمعصومی از خبرگزاری خبرنگاران استان رتبه اول، احمد امیر احمدی از خبرگزاری صدا و سیمای استان مقام دوم و مسعود محقق از خبرگزاری ایسنا مقام سوم در بخش عکس را از آن خود کردند.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1125

به "خبرنگاران جشنواره سرو سفید در استان سمنان به کار خود سرانجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جشنواره سرو سفید در استان سمنان به کار خود سرانجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید