آشوبی: باید در قبال پرسپولیس فعلی شکیبا باشیم

به گزارش مجله خبری تیرول، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط سرخپوشان تهرانی توضیحاتی را بیان نمود.

آشوبی: باید در قبال پرسپولیس فعلی شکیبا باشیم

فرزاد آشوبی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگاران، درباره شرایط سرخپوشان گفت: با توجه به اینکه تیم پرسپولیس سال ها قهرمان بلامنازع فوتبال کشورمان محسوب می گردد، سطح انتظار از این تیم بالا است. در اختیار داشتن بازیکنانی همچون حسین کنعانی زادگان و احمد نوراللهی برای هر تیمی یک نعمت و غنیمت بزرگ است و سرخپوشان این 2 بازیکن را به طور همزمان از دست دادند و این موضوع شرایط را برای آن ها سخت نموده است.

او اضافه نمود: پیدا کردن ترکیب تیم در نبود کنعانی زادگان و نوراللهی و جا افتادن نفرات تازه در ساختار تیمی پرسپولیس زمانبر است. به نظرم باید در قبال پرسپولیس فعلی شکیبا باشیم. من بسیار خوش بین هستم که تیم پرسپولیس می تواند از این روز ها عبور کند و مجددا به کیفیت و سطح مناسب دست پیدا کند.

آشوبی گفت: قرار است تبلیغات محیطی به باشگاه ها واگذار گردد. اگر ساخت و ساز حرفه ای برای این موضوع وجود داشته باشد، در واقع انتخاب خوب و تصمیم منطقی به سود اقتصاد فوتبال کشورمان است. متاسفانه اجحاف بزرگی به باشگاه های ما صورت می گیرد. تبلیغات محیطی یاری می نماید تا باشگاه ها برنامه های بلندمدتی را طرح ریزی نمایند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره ناکامی های اخیر پرسپولیس گفت: من اتفاقات اتفاق افتاده را ناکامی نمی دانم و می تواند بخشی از فرایند یک تیم، مربی و بازیکن باشد و قرار نیست همواره برترین ها برای سرخپوشان رقم بخورد. فوتبال بازی اشتباهات است و بخشی از نتایج به واسطه همین موضوع رقم می خورد. به هر حال تیم پرسپولیس نیازمند تقویت است. در مجموع من ناکامی و ناکارآمدی را احساس نمی کنم و با داشتن زمان بیشتر و جذب بازیکنان مدنظر، سرخپوشان روز های بهتری را تجربه خواهند کرد.

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان درباره شرایط این تیم در لیگ دسته دوم فوتبال گفت: با توجه به اتفاقاتی که در فصل گذشته اتفاق افتاده بود، با مسائل زیادی در این مدت روبرو شدیم. متاسفانه ملاقات اول رابه دلیل مسائل نتوانستیم بازی کنیم و در بازی دوم هم با مشقت های زیاد و تعویق مسابقه از سوی ناظر بازی پیروز شدیم با 14 نفر بازی کنیم و تنها 2 تعویض داشتیم.

او ادامه داد: بازیکنان خوب و توانمند ما انرژی بی نظیری از خودشان در جریان بازی دوم گذاشتند و کوشش و همدلی خاصی بین آن ها وجود داشت و توانستیم بازی دوم را با یک گل به سود خود به خاتمه ببریم. البته باید از کیفیت و توانایی های خوب تیم خلیج ماهشهر هم یاد گردد، اما بازی خانگی برای ما بود و رسیدن به 3 امتیاز بعد از این همه مسائل و درگیری های ذهنی خیلی برای ما مهم و با ارزش بود که به آن رسیدیم. اینکه در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد خیلی سخت است تا پیش بینی کنیم. همه کوشش خود را می کنیم که بازی به بازی و با توجه به کیفیت خودمان و رقبا عملکرد مطلوبی را ارائه بدهیم.

آشوبی گفت: دنیای مربیگری با نتایج عجین شده است و مربیگری سختی هایی دارد. امیدوارم کار ریشه ای و مداوم را به جلو ببریم و فاکتور های متفاوتی در این زمینه نقش دارد. نمی دانم در آینده چه اتفاقی رخ می دهد، اما حداکثر کوشش برای کسب نتایج مطلوب انجام خواهیم داد.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1964

به "آشوبی: باید در قبال پرسپولیس فعلی شکیبا باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشوبی: باید در قبال پرسپولیس فعلی شکیبا باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید