درخواست کتبی پنج تیم برای خاتمه بدون بازی لیگ برتر فوتبال بانوان

به گزارش مجله خبری تیرول، پنج تیم باشگاهی فوتبال بانوان طی نامه کتبی به سازمان لیگ درخواست برگزار نشدن چهار هفته پایانی لیگ برتر و اعلام نتایج براساس امتیازات شدند.

درخواست کتبی پنج تیم برای خاتمه بدون بازی لیگ برتر فوتبال بانوان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پس از اعلام برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان و زمزمه های برگزاری لیگ برتر فوتبال بانوان، تیم های باشگاهی از حفظ سلامت بازیکنان شان ابراز نگرانی کردند. از طرفی علاوه بر پروتکل های بهداشتی باید هزینه مضاعفی را برای دریافت تست کرونا از بازیکنان شان متحمل شوند که در شرایط نامناسب اقتصادی و اقتصادی باشگاه ها مزید بر علت شده است. به همین جهت تیم های وچان کردستان، شهرداری سیرجان، همیاری آذربایجان غربی، سپاهان اصفهان و ذوب آهن اصفهان با ارسال نامه کتبی به سازمان لیگ فوتبال خواهان برگزار نشدن مسابقات و اعلام نتایج با توجه به امتیازات شدند.

شهبازی: سلامت بازیکنان در معرض خطر است

سمیه شهبازی، سرمربی تیم فوتبال وچان کردستان که در صندلی دوم جدول رده بندی مسابقات واقع شده است، به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: باشگاه ما با ارسال نامه ای به سازمان لیگ فدراسیون درخواست داده که با همین نتایج سرانجام لیگ را اعلام نمایند. در درجه اول سلامت بازیکنان برای ما مهم بود چون بازیکنان مثل آقایان حرفه ای نیستند که هر یک خانه شخصی داشته باشند. از طرفی 90 درصد بازیکنان بومی نبوده و در خوابگاه بودند که از لحاظ بهداشتی و سلامت برای آنها خطرناک بود چون در سفرهایی که با اتوبوس انجام می دهیم سلامت شان در معرض خطر است.

وی اضافه نمود: در درجه دوم آزمایش بازیکنان برای تست کرونا و شرایط خاصی اقتصادی و اقتصادی اسپانسر دیگری نداریم و فکر می کنم نه تنها ما بلکه سایر باشگاه ها نیز قادر به ادامه مسابقات نیستند.

شهبازی به پیگیری برگزار نشدن مسابقات لیگ برتر در تماس با مسئول مسابقات فوتبال بانوان سازمان لیگ اشاره نمود و گفت: گلاره ناظمی گفته است بیشتر تیم ها مسئله ای مشابه ما دارند و قرار است جلسه ای برگزار نمایند و درباره برگزاری لیگ نتیجه گیری نمایند.

دنیا نجاتی: آقایان با پشتوانه های اقتصادی خوب در برگزاری لیگ و مسابقات خود عاجزند!

مریم دنیا نجاتی، سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان که در صندلی سوم رده بندی لیگ برتر واقع شده است نیز مشابه تیم کردستان در نامه ای کتبی مخالفت خود را برای برگزاری لیگ برتر اعلام نموده است و درباره مسائل برگزاری این مسابقات به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: هیچ یک از تیم های باشگاهی توان اقتصادی برای رعایت پروتکل بهداشتی برای تامین امنیت بازیکنان را ندارند و خوش بینی است که می توانیم بدون رعایت کردن پروتکل های بهداشتی امنیت جانی بازیکنان را تضمین کنیم.

وی اضافه نمود: درست است باید به کرونا عادت کنیم اما وقتی تمام تیم های لیگ برتر آقایان با آن همه پشتوانه های اقتصادی در برگزاری لیگ برتر و مسابقات شان عاجز مانده اند آیا بانوان که از لحاظ اقتصادی فوتبال کشور حتی جزء کوچکی هستند، می توانند پروتکل های بهداشتی را تامین نمایند؟ هرگز! از طرفی چون خیلی واضح و روشن است تیم های اول تا سوم و تیم های سقوط نماینده معین هستند پس من نمی دانم چرا سازمان لیگ تصمیم خود را اعلام نمی کند؟

دنیا نجاتی در سرانجام چهار بازی خارج از خانه تیمش را در شهرهای پرخطر مثال زد و اظهار داشت: تیم ما چهار بازی دارد که سه بازی خارج از خانه است. ما باید در اهواز، بوشهر و اصفهان بازی کنیم که در مناطق قرمز هستند، من چگونه می توانم سلامت بازیکنانم را تضمین کنم؟

بی تفاوتی شهرداری بم

اما شهرداری بم که در صدر جدول رده بندی مسابقات واقع شده است گویی برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات تفاوتی برایشان ندارد چراکه اختلاف امتیاز زیادی با تیم دوم جدول دارد و در هر صورت قهرمان لیگ برتر است. مرضیه جعفری، سرمربی این تیم به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: با توجه به اختلاف امتیاز تیم ما و همچنین تیم های دوم و سوم تغییری در صدر جدول ایجاد نمی گردد در نتیجه تیم های دوم و سوم در نامه کتبی خواهان برگزار نشدن مسابقات شدند و حتی اگر بازی های چهار هفته باقی مانده انجام گردد تغییری در بالای جدول ایجاد نمی گردد.

وی اضافه نمود: در هر صورت تیم شهرداری بم قهرمان می گردد و سه بازی از این مسابقات در خانه خودمان است که حتی اگر دو بازی با شکست همراه باشد باز هم قهرمانیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1097

به "درخواست کتبی پنج تیم برای خاتمه بدون بازی لیگ برتر فوتبال بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست کتبی پنج تیم برای خاتمه بدون بازی لیگ برتر فوتبال بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید