آرژانتین با پیراهن راه راه خوش یمن در فینال

به گزارش مجله خبری تیرول، رسانه های آرژانتینی اعلام کردند تیم ملی شان در فینال جام جهانی قطر با پیراهن اول خود و طرح کلاسیک راه راه آبی و سفید بازی می نماید.

آرژانتین با پیراهن راه راه خوش یمن در فینال

به گزارش ورزش سه، تنها سه روز به فینال جام جهانی 2022 به جای مانده است و آرژانتینی ها که بار دیگر به فینال این جام رسیده اند بی صبرانه منتظر هستند تا تیم شان برای سومین بار جام طلایی را بالای سر ببرد.

رسانه های آرژانتین امروز اعلام کردند که آلبی سلسته در بازی فینال با پیراهن اول خود و طرح کلاسیک راه راه آبی و سفید به میدان می رود. طرحی که رنگ های پرچم این کشور را تداعی نموده و مردم این کشور علاقه خاصی به آن دارند.

روزنامه اوله اشاره می نماید که آرژانتین در فینال جام های جهانی 1978 و 1986، دو جامی که فاتح آن ها شد، با این پیراهن راه راه به میدان رفته و حالا امیدوار است پوشیدن پیراهن اول کلاسیک برای آلبی سلسته در قطر هم خوش یمن باشد.

این روزنامه بعلاوه اشاره نمود آرژانتین دو بار با پیراهن راه راه در فینال ها حاضر بوده که قهرمان جام شده، اما دو بار در سال های 1990 و 2014 با پیراهن دوم خود، آبی پررنگ، به میدان رفته که هر دو بار شکست خورده و دستش از جام کوتاه مانده است.

البته هنوز معین نیست که آرژانتین با شورت و جوراب سفید به میدان خواهد رفت یا مشکی. هر چند اوله می گوید احتمال بازی کردن با شورت و جوراب سفید بیشتر است.

امیلیانو مارتینز، سنگربان آرژانتین، هم با لباس کاملا سبز وارد میدان می گردد. از سوی دیگر فرانسوی ها درست مثل فینال جام جهانی 2018 با پیراهن و شورت و جوراب آبی تیره به میدان خواهد رفت و هوگو لوریس، دروازه بان این تیم، با لباس یکدست زرد درون دروازه خواهد ایستاد.

منبع: فرارو
انتشار: 6 دی 1401 بروزرسانی: 6 دی 1401 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2242

به "آرژانتین با پیراهن راه راه خوش یمن در فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرژانتین با پیراهن راه راه خوش یمن در فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید