7 سرگرمی عجیب که باید قبل از مرگ امتحان کنید!

به گزارش مجله خبری تیرول، بی معنی ترین کارهایی که به زندگی تان روح می بخشد

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که هیچ وقت کارهای هیجان انگیز انجام نمی دهند فقط به این علت که خطرناک هستند، در اینصورت این لیست برای شما نیست… و فقط باید اسکرول کنید، بخوانید و ردشوید! اما برای بقیه، این لیست چاشنی دیگری است که باید به لیست هیجان هایتان اضافه کنید. در لیست پایین تجربه هایی لیست شده اند که شاید تا قبل از این نمی دانستید که آنها را از زندگی می خواسته اید. در زیر با 7 تا از بی معنی ترین کارهایی است که باید قبل از مرگ انجام دهید آشنا می شوید. با خبرنگاران همراه باشید:

7 سرگرمی عجیب که باید قبل از مرگ امتحان کنید!

یک رکورد بشکنید

به نظر سخت می آید، نه؟ اما اشتباه می کنید. راز انجام این کار این است که واقعا نیازی ندارید رکورد بشکنید تا یک رکورد بشکنید. می توانید کار متفاوت دیگری را خودتان انجام دهید… تا بقیه رکورد شما را بشکنند. مثلا در سال 1993 روی قسمت عقبی یک ماشین شورلت، بیشترین گیره های کاغذی وصل شد. شما هم می توانید خلاقیتی مثل این یا حتی بهتر از این داشته باشید تا نام تان در کتاب رکوردهای گینس ثبت گردد.

اسکی روی کوه آتشفشان

این سرگرمی همان شن سواری است مگر اینکه روی یک آتشفشان فعال باشید… توصیه: بهتر است این مورد را برای آخر بگذارید… فقط محض احتیاط.

از همه قاره ها تماشا کنید

فقط 7 تا قاره در کل دنیا وجود دارد. پس حداقل دیگر این کار نباید برایتان سخت باشد! و خبر خوب اینکه در حال حاضر دارید در یکی از آنها هم زندگی می کنید، پس در واقع فقط 6 قاره برای رفتن دارید.

اتوکردن افراطی

تا بحال درباره ورزش های افراطی (Extreme sport) ها چیزی شنیده اید؟ این ورزش ها، ورزش های هیجان انگیز و معمولا خطرناکی هستند که آدرنالین بدن را به شدت بالا می برند مثل دوچرخه سواری در کوهستان یا رفتینگ و… اگر شما هم از هواداران این ورزش ها هستید باید بدانید که اخیرا جدیدترین ورژن این ورزش در دنیا معرفی شده، یعنی اتو کردن لباس ها در شرایط خنده دار. مثلا اتو کردن لباس موقع بالا رفتن از کوه اورست یا موقع موج سواری. برترین قسمت این ورزش چیست؟ انجام 2 کار سخت بصورت همرمان!

بی وزنی را تجربه کنید

اگر چه این سرگرمی برایتان گران تمام می گردد اما مطمئنا یکی از هیجان انگیزترین کارهایی است که باید قبل از مرگ انجام دهید. شکستن قانون طبیعت!

Zorbing

آیا یادتان می آید وقتی بچه بودید آرزو می کردید به بالای یک تپه بروید و در یک توپ بزرگ قل بخورید و به پایین بیایید؟ خب شاید نه! اما در هر صورت حالا می توانید با قرار گرفتن در یک نیمکره که به آن zorb می گویند این تجربه را داشته باشید. یادتان باشد اگر خواستید این سرگرمی را انجام دهید، شکم خالی برترین دوستتان است.

ایستادن روی قطب شمال

قطب شمال یکی از دو مکان روی زمین است که در آن فرقی ندارد به کدام طرف بچرخید، در هر صورت جهت یکی است! و علاوه بر این با سفر به این نقطه، شما در بالای دنیا قرار می گیرید. همین موضوع به قدر کافی مجذوب کننده هست که شما را به انجام آن ترغیب کند.

منبع: list25.com

منبع: الی گشت
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2049

به "7 سرگرمی عجیب که باید قبل از مرگ امتحان کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 سرگرمی عجیب که باید قبل از مرگ امتحان کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید