3 تا از بهترین رستوران های فضای باز در پوکت

به گزارش مجله خبری تیرول، رستوران های فضای باز پوکت

پوکت با آب و هوایی که تقریبا هیچ وقت کمتر از 25 درجه سانتیگراد نمی گردد، یک بهشت ساحلی است و انگار که واقعا برای تفریحات در فضای باز خلق شده است و وقتی که نوبت به صرف غذایی عالی در یک جای عالی باشد، چه چیزی بهتر از خوردن یک وعده غذایی خوشمزه در آب و هوایی استوایی؟ آن هم در حالیکه نسیم ملایمی روی صورتتان بوزد و شن های ساحل هم در زیر پایتان باشد… در اینجا، 3 تا از بهترین رستوران های فضای باز پوکت خوش آب و هوا را به شما معرفی می کنیم. با خبرنگاران همراه باشید:

3 تا از بهترین رستوران های فضای باز در پوکت

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

رستوران Khantoke

پیشنهاد می کنیم از میان میلیون ها شامی که تا به حال خورده اید و در آینده می خورید، یکی را در رستوران Khantoke امتحان کنید. این رستوران که فقط چند دقیقه تا ساحل حیرت انگیز کاتا (Kata) فاصله دارد، بهترین غذاهای تایلندی را به شکلی لوکس در یک اتمسفر زیبا سرو می نماید.

جایگاه های این رستوران، از جنس چوب درخت ساج است که به شکل 2 نفره برای یک فضای رمانتیک یا 8 نفره چیده شده است. فضای این رستوران طوری است که سریعا با تم سنتی روشن آن ارتباط برقرار می کنید. بیشتر غذاهایی که در منوی به چشم می خورد، غذاهای سنتی بخش شمالی تایلند است و پرسنل این رستوران، همگی لباس سنتی تایلندی را بر تن دارند و یک فضای محبت آمیز را به شما القا می نمایند.

غذای دریایی Bang Gaan

تجربه یک شام عالی در یک فضای خاص می تواند شما را غرق در شادی کند و خاطره آن را تا همواره در ذهنتان ماندگار کند. در ساحل شرقی پوکت، می توانید یک ناوگان شناور از 4 رستوران را ببینید که مواد غذایی مورد نیازشان را همان لحظه از آب های اطراف تهیه می نمایند. مطمئن باشید این تجربه ای است که نظیر آن را ممکن است دیگر هیچ وقت در زندگی تان نداشته باشید. Bang Gaan شهرتی کشوری دارد و نه فقط در پوکت بلکه در سرتاسر کشور تایلند شناخته شده است. منوی این رستوران شامل ماهی تازه، میگو آبدار و نوعی خرچنگ است و غذای لوکس و گران قیمت آن هم، گوشت کوسه لئوپارد است.

رستوران Trisara

معمولا وقتی یک هتل یا اقامتگاه، رستوران خودش را دارد، فقط افرادی که در آن اقامتگاه هستند، می توانند از غذای آن امتحان نمایند. اما در خصوص رستوران Trisara، اینطور نیست و رستوران آن در اقامتگاه لوکسش برای همه افراد بازاست. این رستوران شیک، در میان ساحل اختصاصی آن قرار گرفته است و با درختان نارگیل بلندی که برگ های آن با هر وزشی روی موج های آب تکان می خورند احاطه شده است. به این رستوران رویایی بروید و خودتان را مهمان یکی از غذاهای دریایی، تایلندی و غربی آن کنید که همگی با بهترین مواد محلی درست می شوند. همه مسافران و مردم محلی می توانند در روز یکشنبه مهمان این رستوران باشند. نمای این رستوران به یک منظره رویایی به همراه موسیقی Jazz، محیط را بیش از بیش رمانتیک می نماید.

منبع: webjet.com.au

منبع: الی گشت
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 420

به "3 تا از بهترین رستوران های فضای باز در پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 تا از بهترین رستوران های فضای باز در پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید