یونیورسیاد زمستانی دانشجویان دنیا لغو شد

به گزارش مجله خبری تیرول، فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی دنیای (FISU) گفت به علت شیوع سویه تازه ویروس کرونا سی امین دوره مسابقات یونیورسیاد زمستانی 2021 دانشجویان دنیا لغو شد.

یونیورسیاد زمستانی دانشجویان دنیا لغو شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، در حالی که قرار بود سی امین دوره مسابقات یونیورسیاد زمستانی 2021 دانشجویان دنیا از تاریخ یازدهم لغایت 21 دسامبر 2021 (20 تا 30 آذر 1400) در شهر لوسرن سوئیس برگزار گردد، فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی دنیای فیزو اعلام نمود به علت به علت شیوع سویه تازه ویروس کرونا (Omicron) این مسابقات لغو و برگزار نخواهد شد.

بنابراین گزارش فیزو اعلام نمود در پی برگزاری جلسه کمیته اجرایی FISU و کمیته اجرایی بازی های یونیورسیاد زمستانی لوسرن 2021 و با توجه به محدودیت هایی که برای ورود به وسیله مقامات کشور سوئیس با توجه به شناسایی ویروس کرونا Omicron و بعلاوه انتظار می رود که در روز های آینده محدودیت های بیشتری در مواجهه با محدودیت های سفر در سوئیس و سراسر دنیا، داشته باشیم ما چاره ای جز لغو یونیورسیاد زمستانی لوسرن 2021 نداریم.

پیش از این قرار بود بازی های زمستانی دانشجویان دنیا طبق برنامه ریزی اجرا شده از 21 تا 31 ژانویه سال 2021 برگزار گردد که به علت همه گیری ویروس کرونا این رویداد لغو شده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1972

به "یونیورسیاد زمستانی دانشجویان دنیا لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونیورسیاد زمستانی دانشجویان دنیا لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید