یزد تا انتها هفته تعطیل اعلام شد

به گزارش مجله خبری تیرول، خبرنگاران/یزد جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد از تعطیلی تمامی گروه های شغلی به جز 11 گروه خاص از فردا تا سرانجام هفته جاری به دلیل شرایط نامطلوب شیوع کرونا در این استان اطلاع داد.

یزد تا انتها هفته تعطیل اعلام شد

احمد ترحمی ساعتی قبل در گفت وگو با بخش خبری شبکه سیمای تابان یزد اظهار داشت: شرایط کرونا در یزد اصلاً خوب نیست و آمار بستری های کرونا وحشتناک بالاست و تعداد مراجعان به مراکز درمانی و افراد تست مثبت کرونا بسیار بالاست لذا در اجرای مصوبات ستاد ملی و ابلاغیه صادره از فردا سه شنبه تا خاتمه هفته فعالیت کلیه اصناف و گروه های شغلی، تعطیل است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یادآور شد: در این مدت صرفا یازده گروه شغلی شامل فروشگاه های زنجیره ای مایحتاج مردم، نانوایی ها، داروخانه ها، سوپرمارکت ها میوه فروشی و سبزی فروشی ها، میادین میوه تره بار، فروش پروتئین مثل قصابی و مرغ و ماهی فروشی، صندلی های سوخت، لبنیاتی ها، مراکز تامین آمبولانس، غذاهای بیرون بر و پخش دارو و مواد غذایی، اجازه فعالیت خواهند داشت.

ترحمی با بیان این که این مصوبات ابلاغ شده، ابراز امیدواری کرد که تمام اصناف و حرف به این موارد توجه داشته باشند و فرمانداران و بخشداران نیز موظف به نظارت بر اجرای این مصوبات هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1328

به "یزد تا انتها هفته تعطیل اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزد تا انتها هفته تعطیل اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید