گوندوگان: در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ بودم

به گزارش مجله خبری تیرول، هافبک 28 ساله منچسترسیتی می گوید چند سال پیش در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ بوده است.

گوندوگان: در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ بودم

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

به گزارش خبرنگاران، ایلکای گوندوگان، هافبک آلمانی منچسترسیتی می گوید پیش از پیوستنش به منچسترسیتی، به توافق با مسئولان بایرن مونیخ نزدیک بوده است. این هافبک آلمانی در سال 2013 بوروسیا دورتموند را ترک و با قراردادی به ارزش 21 میلیون پوند راهی من سیتی شد.

گوندوگان در گفت وگو با روزنامه آلمانی سودتشه زیتونگ چاپ مونیخ گفت: افراد نزدیک به من می توانند شهادت دهند که من در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ بودم و صادقانه می گویم که مذاکراتی هم با بایرنی ها داشتم، اما در نهایت بنا به دلایل مختلف توافقی بین ما حاصل نشد. در حال حاضر هم در منچسترسیتی بسیار راضی هستم و فکر نمی کنم تیمی در جهان وجود داشته باشد که من در آن حس بهتری داشته باشم. همچنین فکر نمی کنم سرمربی ای بهتر از گواردیولا وجود داشته باشد.

این هافبک 28 ساله که تا سال 2023 با منچسترسیتی قرارداد دارد، همچنین در مورد رابطه اش با طرفداران تیم ملی آلمان و حضورش در ترکیب مانشافت گفت: احساس می کنم آنطور که باید دیده نشدم، اما دلم برای طرفداران آلمانی تنگ شده است. در ترکیب تیم ملی آلمان تنها جای استفاده از دو هافبک میانی است، این در حالی است که یاشوا کیمیش در پست هافبک دفاعی و تونی کروس هم به عنوان هافبک نفودی ایفای نقش می نمایند. به هر حال فکر می کنم من کیفیت لازم برای یاری به تیم ملی آلمان را دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 415

به "گوندوگان: در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ بودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوندوگان: در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ بودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید