کولاکوویچ: با سرویس های خوب مقابل چین پیروز شدیم

به گزارش مجله خبری تیرول، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی در دومین مسابقه لیگ ملتها مقابل چین اظهار کرد: امروز با سرویس های خوب شرایط بازی را کنترل کردیم.

کولاکوویچ: با سرویس های خوب مقابل چین پیروز شدیم

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی مقابل چین اظهار کرد: ابتدا از لوزانو سرمربی چین برای میزبانی خوب این هفته تشکر می کنم. این بازی برای ما متفاوت بود. ما در ست نخست سعی کردیم بهتر از روز قبل سرویش بزنیم و پیروز شدیم. چین در ادامه در دفاع روی تور خوب کار کرد و ما سعی کردیم که امتیاز به امتیاز بازی را کنترل کنیم. باید از حمایت تماشاگران و کوشش خوب بازیکنانم تشکر کنم.

وی در پاسخ به سوالی درباره پیروزیت در دو بازی بدون بازی تدارکاتی گفت: این امتیاز نیست. واقعیت این است که ما به بازی های تدارکاتی قبل از این مسابقات احتیاج داشتیم. آمار اشتباه های ما در سرویس و کار تیمی به دلیل عدم بازی های محبت آمیز ما بود. با همه این ها خوشحالم که از نظر نتیجه خوب مسابقات را استارت زدیم و این در ادامه مسابقات به ما یاری می نماید.

سرمربی تیم ایران درباره بازی بعدی مقابل آلمان نیز گفت: فردا دیدار با آلمان بازی بزرگی برای ماست. آلمان شب گذشته مقابل چین و امروز مقابل ایتالیا بازی داشت، باید با ارزیابی مسابقه آن ها به دنبال یک بازی خوب باشیم.

کولاکوویچ درباره تیم چین نیز گفت: تیم ها در مسابقات مختلف شرایط متفاوتی دارند و نمی توان در یک مسابقه تیمی را ارزیابی کرد اما من بازی های چین را دنبال می کنم. به نظرم چین در حال پیشرفت است و خوب والیبال بازی می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 232

به "کولاکوویچ: با سرویس های خوب مقابل چین پیروز شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاکوویچ: با سرویس های خوب مقابل چین پیروز شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید