کلوپ با لیورپول دو سال دیگر تمدید کرد

به گزارش مجله خبری تیرول، یورگن کلوپ قرارداد خود به عنوان سرمربی تیم فوتبال لیورپول انگلیس را برای دو سال دیگر تمدید کرد.

کلوپ با لیورپول دو سال دیگر تمدید کرد

به گزارش ایسنا به نقل از اسکای اسپورت، یورگن کلوپ برای مدت طولانی سرمربی لیورپول خواهد بود. امروز پنجشنبه، این باشگاه انگلیسی گفت که سرمربی آلمانی قرارداد خود با این باشگاه لیگ فزونی را به مدت دو سال دیگر از اتمام قرارداد قبلی، یعنی تا سال 2026 میلادی، تمدید نموده است.

یورگن کلوپ بعد از تمدید قرارداد با لیورپول گفت: کلمات زیادی وجود دارد که می توانم برای توصیف احساسم در خصوص این خبر استفاده کنم. راضی، متواضع، برکت، ممتاز و هیجان زده. خیلی راضیم که این اتفاق رخ داد و قرارداد تمدید شد.

مجله اتلتیک بعدازظهر پنجشنبه گزارش داده بود که تمدید قرارداد کلوپ در این باشگاه انگلیسی قریب الوقوع است. در ابتدا سرمربی سابق دورتموند پس از 9 سال حضور در لیورپول، جدایی خود را برای سال 2024 اعلام نموده بود. اکنون این حضور تا سال 2026 تمدید می گردد. کلوپ گفت: ما باشگاهی هستیم که در راستا درست حرکت می کنیم. می دانید که من عاشق باشگاهمان هستم. برترین مکان برای من، این باشگاه است. من واقعاً احساس راضیی می کنم.

کلوپ از سال 2015 سرمربی قرمزها بوده و در این مدت او این باشگاه را به صدر اروپا رسانده است. در سال 2019 او با لیورپول قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و در سال 2020 اولین قهرمانی در 30 سال گذشته لیگ برتر را به دست آورد. در این فصل، به اصطلاح چهارگانه برای لیورپول امکان پذیر است. این تیم قبلاً جام اتحادیه را برده است، آنها مقابل چلسی و توماس توخل در جام حذفی ملاقات فینال را برگزار می نمایند و لیورپول فقط یک امتیاز از رقیب دیرینه منچسترسیتی در لیگ برتر فاصله دارد و در لیگ قهرمانان نیز در نیمه نهایی حضور دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2134

به "کلوپ با لیورپول دو سال دیگر تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ با لیورپول دو سال دیگر تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید