آرسنال یک پای خود را در مرحله گروهی گذاشت ، نایب قهرمان یونان شالکه را زمین گیر کرد

به گزارش مجله خبری تیرول، خبرنگاران: دور رفت از بازی های پلی آف مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی قاطعانه توپچی های لندن در خاک ترکیه و توقف تیم چهارم فصل گذشته بوندس لیگا در خانه به سرانجام رسید.

آرسنال یک پای خود را در مرحله گروهی گذاشت ، نایب قهرمان یونان شالکه را زمین گیر کرد

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدارهای دور رفت از مرحله پلی آف مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) 5 دیدار برگزار گردید که در مهم ترین آنها آرسنال انگلیس با نتیجه 3 بر صفر در خانه فنرباغچه ترکیه به فزونی دست پیدا کرد. در این بازی کایرن گیبس در دقیقه 51 گل نخست را به ثمر رساند، آرون رمزی در دقیقه 64 اختلاف را به 2 گل افزایش داد و در نهایت اولیویه ژیرو در دقیقه 77 از روی نقطه پنالتی گل سوم را برای توپچی ها زد.

در دیگر بازی شب گذشته شالکه، تیم چهارم فصل گذشته لیگ دسته اول آلمان در خانه خود برابر پائوک تسالونیکی، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال یونان با تساوی یک بر یک متوقف شد. جفرسون فارفان در دقیقه 32 گل شالکه را به ثمر رساند و برای پائوک نیز میروسلاو استوچ در دقیقه 73 گلزنی کرد.

در پرگل ترین بازی دیشب هم تیم بازل سوئیس در خانه لودوگورتس رازگراد، قهرمان فصل گذشته لیگ دسته اول بلغارستان به فزونی 4 بر 2 دست پیدا کرد که در این دیدار مارسلو ناسیمینتو (23) و ایوان استویانوف (50) برای نماینده بلغارستان گلزنی کردند و برای بازل نیز محمد صالح (12 و 59)، جووانی سیو (64) و فابیان شار (84) گل زدند.

- نتایج سایر بازی ها هم به توضیح زیر است:

دینامو زاگرب کرواسی صفر - استرا وین اتریش 2

استوا بخارست رومانی یک - لژیا ورشو لهستان یک

بازی های دور برگشت پلی آف روز های سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده برگزار می گردد تا تکلیف 10 تیم راه یافته به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا معین گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 354

به "آرسنال یک پای خود را در مرحله گروهی گذاشت ، نایب قهرمان یونان شالکه را زمین گیر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرسنال یک پای خود را در مرحله گروهی گذاشت ، نایب قهرمان یونان شالکه را زمین گیر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید