کشتی گیر ایرانی پس از پناهنده شدن: قصد حضور در المپیک 2020 با پرچم ایتالیا را دارم

به گزارش مجله خبری تیرول، یک کشتی گیر ایرانی هدف گذاری نموده تا با تیم ملی ایتالیا در المپیک 2020 توکیو شرکت کند.

کشتی گیر ایرانی پس از پناهنده شدن: قصد حضور در المپیک 2020 با پرچم ایتالیا را دارم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، سایت ایتالیایی گرین می گزارشی از محمد مهدی بی احتیاج، کشتی گیر ایرانی منتشر نموده که در ماه ژوئن 2016 در ایتالیا پناهنده شده است، کشتی گیری که حضور در المپیک 2020 را هدف گذاری نموده است. براساس این گزارش، این آزادکار ایرانی در حال حاضر در آپارتمانی در شهر کالابریا واقع در جنوب غرب ایتالیا به همراه هم خانه ای های بنگلادشی و پاکستانی زندگی می نماید.

محمد مهدی بی احتیاج به سایت گرین می گفت: در ایتالیا مردم زیادی به من یاری می نمایند، اما کسی هست که در این بین شور و شوق من برای مبارزه کردن و کشتی دریافت را باور دارد. زمانی که وارد ایتالیا شدم، کمی تنها بودم. من را در ابتدا به شهر لامزیا ترمه فرستادند، اما هدفم که همان کشتی دریافت و دریافت نتایج تأثیرگذار بود را فراموش نکردم.

این کشتی گیر ایرانی که از چند ماه پیش در باشگاهی در شهر محل سکونتش تمریناتش را آغاز نموده، صحبت های خود را اینگونه ادامه داد: از زمانی که کودکی بیش نبودم، آغاز به کشتی دریافت کردم. فرهنگ ایتالیایی ها طوری است که روزی چند ساعتی را روی تشک کشتی صرف و سخت کار می نمایند.

مربی بی احتیاج در خصوص او گفت: اولین باری که محمد پا به باشگاه گذاشت، متوجه شدم که یک ورزشکار واقعی روبه رویم ایستاده است. بنابراین به او اجازه دادم که با ما تمرین کند.

محمد مهدی بی احتیاج تأکید کرد: روز اولی که مربی جدیدم را دیدم به خاطر می آورم که به او فیلمی از کشتی هایم را نشان دادم تا پی به توانایی هایم ببرد.

او در خاتمه گفت: خوش شانس هستم که یک شانس دیگر به من روی آورده است. زندگی من در ایران مربوط به گذشته می گردد و حالا می خواهم که تنها به آینده فکر کنم.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 718

به "کشتی گیر ایرانی پس از پناهنده شدن: قصد حضور در المپیک 2020 با پرچم ایتالیا را دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی گیر ایرانی پس از پناهنده شدن: قصد حضور در المپیک 2020 با پرچم ایتالیا را دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید