کشتی کروز مجلل ولید بن طلال شاهزادۀ سعودی

به گزارش مجله خبری تیرول، تصاویری از کشتی کروز مجلل ولید بن طلال شاهزادۀ سعودی را در حالی مشاهده می کنید که وی سوار بر این کشتی لوکس 100 میلیون دلاری برای افتتاح کانال جدید سوئز وارد مصر شد.

کشتی کروز مجلل ولید بن طلال شاهزادۀ سعودی

سفری هیجان انگیز در انتظار شماست، با تور کشتی هر روز در یک شهر و بندر جدید از خواب بیدار شوید و از نگران یستن و باز کردن چمدان ها نباشید.

شاهزاده ولید بن طلال یکی از افراد سرشناس و ثروتمندی است که گران ترین های دنیا را خریداری نموده است کشتی مجللی که در ادامۀ این مطلب عکس هایی از نمای داخلی و خارجی آن مشاهده می کنید یکی از همین دارایی های گرابهای او می باشد.

تصاویر زیر ولید بن طلال شاهزاده سعودی را سوار بر کشتی لوکس 100 میلیون دلاری خود نشان می دهد که همراه با 41 ثروتمند دیگر دنیا با هدف مشارکت در افتتاح کانال جدید سوئز وارد آب های مصر شد.

سایت خبری هاچ مصر در این باره گزارش داد، کشتی ولید بن طلال شاهزاده عربستانی با نام KINGDOM5KR که توسط جان بانینبرگ مهندس استرالیایی طراحی و در سال 1980 با هزینه 100 میلیون دلار ساخته شده است.

این کشتی تا به امروز در بسیاری از فیلم های مشهور دنیا مانند فیلم معروف جیمز باند به نام Never Say Never Again حضور داشته است.کشتی ولید بن طلال دارای دو طبقه بسیار عظیم با گنجایش سینما، فرودگاه بالگرد، استخر، 11 سالن فاخر است.

شاهزاده های سعودی با غارت ثروت مردم عربستان، بساط عیاشی خود را در سراسر دنیا فراهم نموده اند، این در حالی ست که بنابر بعضی گزارش ها حدود 60درصد مردم عربستان زیر خط فقر زندگی می نمایند.

منبع: نمناک
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 885

به "کشتی کروز مجلل ولید بن طلال شاهزادۀ سعودی" امتیاز دهید

1 کاربر به "کشتی کروز مجلل ولید بن طلال شاهزادۀ سعودی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی کروز مجلل ولید بن طلال شاهزادۀ سعودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید