کاهش شدید مسافرت های هوایی در آمریکا به دلیل بحران کرونا

به گزارش مجله خبری تیرول، آمارهای وزارت حمل و نقل آمریکا نشانگر افت شدید سفرهای هوایی در ماه مارس به علت بحران شیوع ویروس کرونا است.

کاهش شدید مسافرت های هوایی در آمریکا به دلیل بحران کرونا

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، وزارت حمل و نقل آمریکا بیان کرد: میزان مسافرت های هوایی در این کشور طی ماه مارس با افت شدید 51 درصدی روبرو شده که علت اصلی این مساله شیوع ویروس کرونا و افت تقاضا برای سفرهای هوایی بوده است.

بر اساس این گزارش، طی ماه مارس 38.7 میلیون مسافر به وسیله شرکتهای هواپیمایی آمریکایی جابجا شده اند که این رقم نسبت به مارس 2019 بیش از 51 درصد افت داشته است.

این در حالی است که پیش از مارس 2020 میلادی مسافرت های هوایی در آمریکا در 29 ماه متوالی با افزایش روبرو شده بود.

البته آمارهای رویترز نشان می دهد سفرهای هوایی به وسیله شرکتهای آمریکایی بعد از ماه مارس افت شدیدتری داشته و هم اکنون 94 درصد کاهش یافته است. در مجموع نیز تعداد پروازها در آمریکا 70 درصد افت داشته است.

تعداد مسافران در پروازهای داخلی آمریکا نیز در ماه مارس به کمتر از 34.1 میلیون نفر رسیده است، این رقم در مارس 2019 میلادی به بیش از 69.6 میلیون نفر رسیده بود. تعداد مسافران در سفرهای بین المللی نیز از 9.9 میلیون نفر در مارس سال گذشته به کمتر از 4.6 میلیون نفر رسیده است.

این گزارش یک ماه پس از آن منتشر شده است که خزانه داری آمریکا با اعطای یاری نقدی 25 میلیارد دلاری به خطوط هوایی این کشور موافقت نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1059

به "کاهش شدید مسافرت های هوایی در آمریکا به دلیل بحران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش شدید مسافرت های هوایی در آمریکا به دلیل بحران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید