تور کانادا: کانادایی ها بیشتر به فروشگاه ها مراجعه می نمایند، اما کمتر خرید می نمایند

به گزارش مجله خبری تیرول، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سی بی سی نیوز، تغییر درعادت های خرید کانادایی ها طی همه گیری با توجه به نتایج اقتصادی سه فروشگاه خرده فروشی عظیم آنالیز شده است.

تور کانادا: کانادایی ها بیشتر به فروشگاه ها مراجعه می نمایند، اما کمتر خرید می نمایند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

سه فروشگاه Metro, Loblaw و Empire در این مطالعه مورد آنالیز قرار گرفته اند. در شروع همه گیری، هر سه فروشگاه با افزایش فروش روبرو بودند، خریداران همه چیز را انبار می کردند و کمبود اقلامی مانند آرد و دستمال توالت بسیار بالا بود. بعلاوه بسیاری از کانادایی ها به جای رفتن به سوپرمارکت های تخفیفی، فروشگاه های مواد غذایی معمولی با خدمات کامل را انتخاب کردند زیرا می خواستند اقلام بیشتری را در هر بار خریداری نمایند.

اما با ادامه فراوری واکسن و کاهش موارد مبتلا، روندی مخالف اوایل همه گیری در جریان است. هر سه فروشگاه متوجه افزایش مشتری در فروشگاه های خود در سه ماهه اخیر شده اند، اما مقدار سبدهای خرید کوچکتر و فروش کم فروغ تر شده است. این امر نشان می دهد که خرید مردم از دیگر فروشگاه ها هم افزایش یافته و به طور بالقوه هزینه بیشتری در رستوران ها خرج می نمایند.

آن ها بعلاوه به بازگشت تدریجی به مغازه های خرده فروش تخفیفی اشاره کردند زیرا تعداد فزاینده ای از خریداران با برداشته شدن محدویدت ها در پی راحتی در خرید هستند.

گفتنی است که کاهش محدودیت ها بر افزایش فروش بعضی محصولات که بر اثر همه گیری استقبال از آن ها کم شده بود، تأثیر مثبت گذاشته است. اقلامی مانند، لوازم آرایشی و محصولات سرماخوردگی و آنفولانزا.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1817

به "تور کانادا: کانادایی ها بیشتر به فروشگاه ها مراجعه می نمایند، اما کمتر خرید می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: کانادایی ها بیشتر به فروشگاه ها مراجعه می نمایند، اما کمتر خرید می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید