پیولی: آلگری انسانی باهوش و مربی فوق العاده ای است، تماشا یوونتوس در این شرایط دور از انتظار بود

به گزارش مجله خبری تیرول، سرمربی تیم فوتبال میلان از سرمربی یوونتوس تمجید ویژه ای کرد و گفت که بازی فردا برای هر دو تیم مهم است.

پیولی: آلگری انسانی باهوش و مربی فوق العاده ای است، تماشا یوونتوس در این شرایط دور از انتظار بود

به گزارش خبرنگاران، استفانو پیولی که شاگردانش فصل نو سری A ایتالیا را با سه برد متوالی شروع نموده اند و فردا شب (یکشنبه) در چارچوب هفته چهارم همین رقابت ها هم میهمان یوونتوس هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: ما در سری A به این علت به پیروزی رسیده ایم چون بازی های باکیفیت تری نسبت به رقبای مان به معرض نمایش گذاشته ایم و به همین علت بود که به لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا باختیم. امیدوارم که تجربه به رشد ما یاری کند.

وی اضافه کرد: خوشحالم که دوباره با ماسیمیلیانو آلگری دیدار می کنم که انسانی خیلی باهوش و مربی فوق العاده ای است. تماشا یوونتوس در این شرایط دور از انتظار بود، اما با این حال فکر نمی کنم که ما در بازی فردا بخت اول پیروزی باشیم. یوونتوس دارای تاریخچه و قهرمانانی بزرگ است. امیدوارم فردا بازی متعادلی گردد و هر تیمی که فوتبال بهتری ارائه دهد، شانس بهتری برای پیروزی خواهد داشت.

سرمربی میلان توضیح داد: این بازی مهمی برای هر دو تیم است. انتظار دارم یوونتوس در بازی فردا هجومی باشد، اما اگر با تمرکز بالا بازی کنیم و قدرت لازم را داشته باشیم، می توانیم آنها را شکست دهیم. باید در خط میانی بهتر عمل کنیم، خطی در که بازی با لیورپول در آنفیلد نقص هایی داشتیم.

پیولی بعلاوه اطلاع داد که زلاتان ابراهیموویچ و اولیویه ژیرو به علت مصدومیت قادر به همراهی میلان در بازی فردا نیستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 تیر 1401 بروزرسانی: 21 تیر 1401 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2150

به "پیولی: آلگری انسانی باهوش و مربی فوق العاده ای است، تماشا یوونتوس در این شرایط دور از انتظار بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیولی: آلگری انسانی باهوش و مربی فوق العاده ای است، تماشا یوونتوس در این شرایط دور از انتظار بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید