آنچلوتی: رئال در خانه یوونتوس بازی هجومی ارائه خواهد داد

به گزارش مجله خبری تیرول، خبرنگاران: سرمربی ایتالیایی رئال مادرید با هشدار به شاگردانش که بازی آسانی مقابل یوونتوس ندارند، تأکید کرد تیمش مقابل قهرمان ایتالیا هجومی کار خواهد نمود.

آنچلوتی: رئال در خانه یوونتوس بازی هجومی ارائه خواهد داد

به گزارش خبرنگاران، کارلو آنچلوتی که شاگردانش امشب (سه شنبه) در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید در تورین به مصاف یوونتوس بروند با حضور در کنفرانس خبری گفت: بازی متعادل و پایاپایی در پیش خواهیم داشت. ما در دور قبل مقابل اتلتیکومادرید بازی حرفه ای از خود ارائه دادیم ولی همانند ما یوونتوس هم تیمی حرفه ای است. مهمترین چیز ارائه بهترین بازی خودمان و نشان دادن کیفیت تیمی مان است. رئال به دنبال ارائه بازی هجومی است و خود را برای یک بازی هجومی آماده نموده ایم ولی در کنارش از دفاع غافل نخواهیم شد و در یک سوم زمین خود بی نقص کار خواهیم کرد.

وی اضافه نمود: یوونتوس همیشه تیمی قدرتمند و سرسخت داشته از این رو کسب پیروزی در اینجا کار دشواری است. همان طور که پیش از این گفتیم پس از قهرمانی فصل گذشته مان در لیگ قهرمانان اروپا، رویای حضور در فینالی دیگر را در سر داریم. به هر حال 180 دقیقه ای بین ما و رسیدن به این هدف مان وجود دارد. اگر شجاع باشیم پیروز میدان و اگر ترسو باشیم بازی را واگذار خواهیم کرد.

سرمربی ایتالیایی کهکشانی ها در ادامه بیان کرد: در حال حاضر رئال مادرید در وضعیت خوبی است. ما در ماه های ژانویه و فوریه مشکلاتی داشتیم ولی بازیکنان حالا با روحیه هستند و اعتماد به نفس بالایی دارند. ما مصدومانی در ترکیب مان داریم ولی قادر به ریکاوری به موقع آنها هستیم. اطمینان داریم که می توانیم به فینالی دیگر از لیگ قهرمانان برسیم.

سرمربی 55 ساله کهکشانی ها توضیح داد: یوونتوس شنبه شب قهرمان سری A ایتالیا شد و با توجه به بازیکنان با کیفیت و باتجربه ای که دارد برای این بازی روحیه بالایی دارد. یووه جز معدود تیم هایی است که مسئله ای از بابت تغییر سیستم بازی از سه به چهار مدافع یا بالعکس ندارد.

آنچلوتی در خاتمه در تمجید از هافبک 35 ساله بانوی پیر گفت: پیرلو بازیکن بزرگ و فوق العاده ای است. در جایی خواندم که او من را همانند پدر خود می داند ولی من او را مثل برادرم می بینم!

منبع: تسنیم
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 642

به "آنچلوتی: رئال در خانه یوونتوس بازی هجومی ارائه خواهد داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: رئال در خانه یوونتوس بازی هجومی ارائه خواهد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید