پیش بینی قیمت مسکن تا انتها تابستان 99

به گزارش مجله خبری تیرول، یک کارشناس بازار مسکن می گوید: خیلی خوشایند نیست بگویم قیمت مسکن رها شده است. اگر شاخص های مثل دلار و طلا متعادل باشند قیمت مسکن تا خاتمه تابستان ثابت خواهد ماند.

پیش بینی قیمت مسکن تا انتها تابستان 99

جهت دریافت خدمات نحوه ساخت آلاچیق سیمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از تجارت نیوز، وزیر راه و شهرسازی اعلام نموده است که حباب مصنوعی قیمت ها در بازار مسکن می شکند. این در حالی است که در گزارش اخیر وزارت راه و شهرسازی اعلام شد متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در تهران 17 میلیون و 66 هزار تومان برآورد شده که نسبت به ماه گذشته یعنی فروردین ماه که متوسط قیمت هر متر واحد مسکونی 15 میلیون و 545 هزار و 700 تومان بود افزایش یک میلیون و 500 هزار تومانی نشان می دهد.

یک کارشناس بازار مسکن در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است با توصیه وزیر راه و شهرسازی قیمت مسکن تا خاتمه تابستان کاهش یابد؟ گفت: قیمت مسکن از بازارهای موازی تبعیت می نماید. بازار مسکن در فراوری آپارتمان مصرفی کمبودی ندارد و ما در فضای رقابتی و حفظ سرمایه قرار گرفته ایم که این موضوع باعث می گردد بازار مسکن از قیمت های کاذب آسیب ببیند.

منصور غیبی اضافه نمود: متاسفانه مصرف کننده نهایی از حمایت دولتی برخوردار نیست. سیاست گذار هر چقدر که میزان وام مسکن را افزایش می دهد از طرف دیگر قیمت مسکن هم گران می گردد.

او اظهار کرد: خیلی خوشایند نیست بگویم قیمت مسکن رها شده است. قیمت مسکن علاوه بر قیمت دلار و سکه، به مراودات بین المللی نیز ارتباط دارد. اگر این شاخص ها متعادل باشند قیمت مسکن تا خاتمه تابستان ثابت خواهد ماند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1044

به "پیش بینی قیمت مسکن تا انتها تابستان 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی قیمت مسکن تا انتها تابستان 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید