پرونده فساد 20 هزار میلیاردی در شهرداری تهران!، زاکانی با سخنان خود وجود چنین پرونده ای را تأیید نموده

به گزارش مجله خبری تیرول، ایسنا نوشت: عضو شورای شهر تهران در خصوص کشف پرونده فساد 20 هزار میلیارد تومانی در شهرداری تهران خواهان ارائه گزارشی از سوی شهرداری به شورای شهر شد و بر انتشار جزئیات بیشتر پرونده تأکید کرد.

پرونده فساد 20 هزار میلیاردی در شهرداری تهران!، زاکانی با سخنان خود وجود چنین پرونده ای را تأیید نموده

ناصر امانی در مورد خاتمه پرونده فساد 20 هزار میلیارد تومانی که شهردار تهران و سخنگوی شهرداری در مورد آن صحبت نموده بودند، گفت: در ابتدا سخنگوی شهرداری تهران اعلام کردند که پرونده فسادی در شهرداری تهران کشف کردند که به مقدار نصف بودجه شهرداری یعنی حدود 20 هزارمیلیارد تومان است که این عدد برایم عجیب و تکان دهنده بود.

وی با تاکید بر اینکه شهردار تهران نیز در مصاحبه مطبوعاتی خود از این پرونده 20 هزار میلیاردی سخن گفتند، اضافه نمود: آقای زاکانی با سخنان خود وجود چنین پرونده ای را تأیید کردند و ما منتظر هستیم که گزارشی را در این خصوص به شورای شهر ارائه بدهند و یا در راستای تنویر افکار عمومی، جزئیات بیشتری از این پرونده را منتشر نمایند.

امانی در پاسخ به این سوال که آیا از شهرداری درخواست جزئیات پرونده را داشتید؟ گفت: در فضای رسانه ای از آنها خواستیم که گزارش را به اعضای شورای شهر تهران به عنوان نماینده مردم ارائه بدهند؛ اما تا به امروز که مطلبی به ما نرسیده است.

منبع: فرارو
انتشار: 6 خرداد 1402 بروزرسانی: 6 خرداد 1402 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2309

به "پرونده فساد 20 هزار میلیاردی در شهرداری تهران!، زاکانی با سخنان خود وجود چنین پرونده ای را تأیید نموده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده فساد 20 هزار میلیاردی در شهرداری تهران!، زاکانی با سخنان خود وجود چنین پرونده ای را تأیید نموده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید