پرسپولیس برای انصاریان هم در تبریز برنده شد

به گزارش مجله خبری تیرول، تیم های فوتبال تراکتور تبریز و پرسپولیس در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت 15 امروز (پنجشنبه) در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این ملاقات با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس به سرانجام رسید.

پرسپولیس برای انصاریان هم در تبریز برنده شد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

سید جلال حسینی در دقیقه 53 تک گل این بازی را برای پرسپولیس به ثمر رساند تا شاگردان گل محمدی با 21 امتیاز به رده چهارم جدول صعود نمایند. پرسپولیسی ها در این مسابقه موقعیت های گلزنی بسیاری را از دست دادند و اخباری با وجود دریافت یک گل، ستاره بازی بود و موقعیت های زیادی را از پرسپولیس گرفت.

از نکات جالب این مسابقه گلزنی سید جلال حسینی در دقیقه 8 نیمه دوم (دقیقه 53) بود.

بازیکنان پرسپولیس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علی انصاریان که زمانی در این تیم شماره هشت را به تن می کرد، با پیراهن هایی که نام انصاریان پشت آن حک شده بود به میدان رفتند.

این اولین برد خارج از خانه پرسپولیس در لیگ بیستم بود تا این طلسم شکسته گردد.

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، وفا هخامنش، میثم تیموری، اکبر ایمانی، میلاد فخرالدینی، احسان حاج صفی(89- امین اسدی)، مسعود شجاعی، مهدی تیکدری (87- محمد قنبری)، محمد عباس زاده و عکاشه حمزاوی (66-محمد قادری).

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی نیا، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، وحید امیری، احسان پهلوان و مهدی عبدی (68-امید عالیشاه).

داور: سید مهدی سیدعلی

منبع: فرارو
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1548

به "پرسپولیس برای انصاریان هم در تبریز برنده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس برای انصاریان هم در تبریز برنده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید