پرداخت بیش از 3میلیارد و 400میلیون تومان تسهیلات کرونا در شهرستان رزن

به گزارش مجله خبری تیرول، فرماندار رزن گفت: با شیوع ویروس کرونا بیش از 3میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات به واحد های صنفی و صنعتی آسیب دیده از کرونا در این شهرستان پرداخت شد.

پرداخت بیش از 3میلیارد و 400میلیون تومان تسهیلات کرونا در شهرستان رزن

به گزارش خبرنگار از ، رضا سلامتی، فرماندار رزن ز پرداخت بیش از 3میلیاردو 400میلیون تومان تسهیلات کرونا به واحد ها صنفی و صنعتی آسیب دیده از شیوع ویروس خبر داد و افزود: در نیمه نخست سال بیش از 22 میلیارد تومان با اشتغال 60 نفر در بخش صنعت معدن در شهرستان رزن سرمایه گذاری نو ایجاد شده است.

فرماندار رزن در مرنام تودیع و معارفه رئیس صمت این شهرستان با اشاره به اینکه شهرستان رزن در حوزه نظارت و بازرسی رتبه سوم استان را کسب کرده است گفت: در 6ماهه اول سال بیش از 9 هزر و 118 مورد بازرسی از واحد ها صورت گرفته که در این ارتباط 180پرونده تخلف تشکیل و واحد ها متخلف به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند .

متین، مدیرکل اداره صمت استان همدان هم از حل شدن مشکل تامین سیمان و نان در استان خبر داد و گفت: کم بود سیمان حل شده است و همه کارخانه های سیمان هم اکنون مشغول به کار هستند اندازه برق جهت تولید از ساعت 12شب تا 8صبح افزایش پیدا کرده است .

متین با بیان اینکه مصرف برق واحد ها تولیدی که قرار بود 30درصد مصرف کنند به 50درصد افزایش یافته است افزود: با وجود کم بود نان هم هیچ سهمیه آردی از شهرستان کم نشده و هم اکنون اندازه تقاضا در فصل تابستان افزایش یافته است که در تلاش هستیم این کم بود هم جبران کنیم.

در این مرنام از زحمات آقای سهیلی تجلیل و آقای عربلو به نام سرپرست اداره صمت شهرستان رزن معرفی شد.

ا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1864

به "پرداخت بیش از 3میلیارد و 400میلیون تومان تسهیلات کرونا در شهرستان رزن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت بیش از 3میلیارد و 400میلیون تومان تسهیلات کرونا در شهرستان رزن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید