خاتمه کار 9 پنچاک سیلات کار ایران در بازی های آسیایی با تنها یک مدال، برنز کربلایی بدون برد!

به گزارش مجله خبری تیرول، آخرین ملی پوش پنچاک سیلات کار ایران در بخش بانوان با شکست در مسابقه نیمه نهایی، به مدال برنز رسید.

خاتمه کار 9 پنچاک سیلات کار ایران در بازی های آسیایی با تنها یک مدال، برنز کربلایی بدون برد!

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، تهمینه کربلایی ملی پوش تیم پنچاک سیلات بانوان ایران در مبارزه مرحله نیمه نهایی بازیهای آسیایی جاکارتا، به مصاف حریفی از ویتنام رفت که با شکست در این مبارزه، به مدال برنز بازی های آسیایی بسنده کرد.

در مبارزه نیمه نهایی وزن 60 تا 65 کیلوگرم بانوان، آخرین ملی پوش پنچاک سیلات ایران انگوین تهی از ویتنام را پیش رو داشت که 5 بر 0 نتیجه را واگذار نموده و تنها مدال برنز ایران در این رقابت ها را کسب کرد.او پیش از این نیز در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف کامالوا آلینا از قرقیزستان می رفت که به دلیل عدم حضور این حریفش راهی مرحله نیمه نهایی شد تا کربلایی بدون اینکه در مبارزه ای رقابت نموده و برنده شده باشد، صاحب مدال برنز بازیهای آسیایی گردد.

این مدال تنها مدال نمایندگان ایران در مسابقات پنچاک سیلات بازی های آسیای 2018 جاکارتا بود. ایران با 9 ورزشکار در این رشته در دو بخش مردان و زنان شرکت نموده بود.

تهمینه کربلایی صادقی پس از کسب تنها مدال پنچاک سیلات(برنز) ، اظهار کرد: با توجه به اهمیت کسب مدال طلا در بازی های آسیایی سطح رقابت ها خیلی بالا بود و من تمام تلاشم را کردم تا در میان مدعیان دنیا این رشته که اکثرا آسیایی هستند به فینال برسم ولی حریف ویتنامی من خیلی قوی بود. شرمسار مردم، مسئولان و مربیان تیم ملی شدم. آن ها خیلی زحمت کشیدند و بچه های تیم همه جنگیدند ولی حریفان خیلی با تجربه تر بودند.

دارنده تنها مدال پنچاک سیلات ایران در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، بیان کرد: به رغم برنامه ای که داشتم در جریان مبارزه نتوانستم آن طور که باید مسابقه دهم. حریف از من پیش افتاد و در نهایت کار را با همان مدال برنز تمام کردم در حالی که هدفم حداقل حضور در فینال بود ولی همین که دست خالی از این مسابقات برنگشتیم خدا را شکر می کنم اما، شرمسار مردم شدم که نتوانستم با طلا به کشور بازگردم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 701

به "خاتمه کار 9 پنچاک سیلات کار ایران در بازی های آسیایی با تنها یک مدال، برنز کربلایی بدون برد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه کار 9 پنچاک سیلات کار ایران در بازی های آسیایی با تنها یک مدال، برنز کربلایی بدون برد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید