شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا چگونه است؟

به گزارش مجله خبری تیرول، پرسپولیسی ها درحالی راهی قطر شدند تا در ادامه لیگ قهرمانان آسیا شرکت نمایند که از دو ملاقات قبلی خود فقط یک امتیاز کسب نموده اند و شرایط خوبی را در جدول ندارد.

شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا چگونه است؟

شاگردان گل محمدی در گروه C این رقابت ها در نخستین ملاقات خود دو بر صفر برابر الدحیل شکست خوردند و یک هفته بعد از این ملاقات هم برابر الشارجه امارات به تساوی دو بر دو رسیدند. حالا پرسپولیس درحالی خود را برای ادامه بازی ها آماده می نماید که با یک امتیاز و به لطف تساوی در خانه حریف، بالاتر از از الشارجه در رتبه سوم جدول واقع شده است. در این گروه التعاون که برابر الدحیل و الشارجه به پیروزی رسیده، با 6 امتیاز تیم نخست جدول است و الدحیل هم با پیروزی برابر پرسپولیس با 3 امتیاز در صندلی دوم واقع شده است.

پرسپولیس حالا باید در دو بازی با فاصله سه روز برابر التعاون به میدان برود و از ادامه برابر الدحیل و الشارجه بازی کند. با توجه به بازی های پیش رو و صندلی تیم ها در جدول، شاگردان گل محمدی این شانس را دارند که با پیروزی برابر رقبا، به مرحله یک هشتم نهایی صعود نمایند.

التعاون عربستان که صدر نشین گرون C است، چهار ملاقات اخیر خود را در لیگ عربستان با شکست پشت سر گذاشته و با 35 امتیاز در صندلی دوازدهم به کار خود خاتمه داده است. الدحیل نیز که به تازگی کارش در فصل جدید لیگ ستارگان قطر شروع نموده، با سه امتیاز از دو بازی در صندلی چهارم جدول واقع شده است. الشارجه هم در فصل قبل لیگ امارات با 35 امتیاز صندلی پنجم جدول را به خود اختصاص داده است.

منبع: فرارو
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1270

به "شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا چگونه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا چگونه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید